Η κατάργηση της διδασκαλίας της πληροφορικής στο Λύκειο είναι μια επιλογή ανεξήγητη και ασύμβατη με τον τίτλο "ΝΕΟ" σχολείο.
Η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης είναι προϋπόθεση για την ολοκλήρωση των σπουδών στις περισσότερες τριτοβάθμιες σχολές και όχι μόνο στις σχολές πληροφορικής.
Επανεξετάστε την επαναφορά και τον εμπλουτισμό ενός υποχρεωτικού μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών στη Β' και Γ'Λυκείου. Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν είναι δεξιότητα είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ πολύ υποτιμημένη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η ενίσχυσή της θα δικαιολογήσει το επίθετο "ΝΕΟ" στο ουσιαστικό Λύκειο.
Η κατάργηση της διδασκαλίας της πληροφορικής στο Λύκειο είναι μια επιλογή ανεξήγητη και ασύμβατη με τον τίτλο "ΝΕΟ" σχολείο. Η ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης είναι προϋπόθεση για την ολοκλήρωση των σπουδών στις περισσότερες τριτοβάθμιες σχολές και όχι μόνο στις σχολές πληροφορικής. Επανεξετάστε την επαναφορά και τον εμπλουτισμό ενός υποχρεωτικού μαθήματος Επιστήμης Υπολογιστών στη Β' και Γ'Λυκείου. Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δεν είναι δεξιότητα είναι ΕΠΙΣΤΗΜΗ πολύ υποτιμημένη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η ενίσχυσή της θα δικαιολογήσει το επίθετο "ΝΕΟ" στο ουσιαστικό Λύκειο.