Η μεγαλύτερη ένσταση μου είναι η αφαίρεση του μαθήματος της Πληροφορικής από τη Γ' Λυκείου (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον). Αντί να εισχωρεί η Πληροφορική (και ιδιαίτερα ο Προγραμματισμός) περισσότερο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, καρατομείται; Βλέπω μάλιστα ότι όλοι όσοι σχολίασαν ως τώρα (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και Πανεπιστημιακοί) συμμερίζονται την ίδια άποψη.
Εν γένει, το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι το αν θα δίνουν οι μαθητές 4,6 ή 7 μαθήματα ούτε ποιος θα βγάζει τα θέματα. Τα προβλήματα παιδείας είναι βαθύτερα και μια σωστή και ουσιαστική μεταρρύθμιση θα έπρεπε να ξεκινάει από το δημοτικό. Επειδή όμως οι ριζικές μεταρρθυμίσεις απαιτούν εκτός των άλλων και αρκετά χρήματα, τα οποία πιθανότατα δεν περισσέυουν, θα μπορούσε να μη γίνει καμία απολύτως αλλαγή. Άλλωστε ο θεσμός των Πανελληνίων ήταν από τους ελάχιστους αξιόπιστους και σχεδόν αδιάβλητους στη χώρα.
Η μεγαλύτερη ένσταση μου είναι η αφαίρεση του μαθήματος της Πληροφορικής από τη Γ' Λυκείου (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον). Αντί να εισχωρεί η Πληροφορική (και ιδιαίτερα ο Προγραμματισμός) περισσότερο στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, καρατομείται; Βλέπω μάλιστα ότι όλοι όσοι σχολίασαν ως τώρα (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και Πανεπιστημιακοί) συμμερίζονται την ίδια άποψη. Εν γένει, το πρόβλημα της Παιδείας δεν είναι το αν θα δίνουν οι μαθητές 4,6 ή 7 μαθήματα ούτε ποιος θα βγάζει τα θέματα. Τα προβλήματα παιδείας είναι βαθύτερα και μια σωστή και ουσιαστική μεταρρύθμιση θα έπρεπε να ξεκινάει από το δημοτικό. Επειδή όμως οι ριζικές μεταρρθυμίσεις απαιτούν εκτός των άλλων και αρκετά χρήματα, τα οποία πιθανότατα δεν περισσέυουν, θα μπορούσε να μη γίνει καμία απολύτως αλλαγή. Άλλωστε ο θεσμός των Πανελληνίων ήταν από τους ελάχιστους αξιόπιστους και σχεδόν αδιάβλητους στη χώρα.