Για να μη σας κουράζω, έχω εκθέσει τεκμηριωμένα και με παραπομπές τις απόψεις μου περί της αναχρονιστικής κατάργησης των μαθημάτων ΤΠΕ από τις κατευθύνσεις προετοιμασίας για Πανελλαδικές εξετάσεις στο ιστολόγιό μου agrypnocoma στο blogspot.gr. Όποιος κάνει τον κόπο να μπει στο blog θα δει ότι πρόκειται για αναδημοσίευση επιστολής στα αγγλικά που έστειλα στο Διευθυντή του European Schoolnet με κοινοποίηση σε πάνω από 400 αποδέκτες εντός και εκτός της χώρας (βουλευτές, υπουργεία, μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και φορείς ψηφιακών και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών στην Ε.Ε.) Προσεχώς θα μεταφραστεί στα ελληνικά και θα σταλεί για δημοσίευση στα ελληνικά ΜΜΕ. Θα ενημερώνω για αντιδράσεις στην πρωτοβουλία μου μέσω του blog. Τέλος, προτείνω το νομοσχέδιο αν μείνει ως έχει να αλλάξει τίτλο σε "Παλιό Λύκειο", αφού με το σύστημα των δεσμών πέρασα κι εγώ στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών του Πανεπιστημίου Πατρών: εξετάστηκα στη Χημεία και δεν έκανα ούτε μια ώρα χημεία στη σχολή μου, αντιθέτως όμως δυσκολεύτηκα αρκετά να κατανοήσω τα μαθήματα προγραμματισμού που ξεκίνησαν από το Α' έτος. Εύγε, στην ψηφιακή εποχή οι μαθητές του 21ου αιώνα "επιτέλους" θα έχουν τα ίδια εφόδια που είχα εγώ.
Για να μη σας κουράζω, έχω εκθέσει τεκμηριωμένα και με παραπομπές τις απόψεις μου περί της αναχρονιστικής κατάργησης των μαθημάτων ΤΠΕ από τις κατευθύνσεις προετοιμασίας για Πανελλαδικές εξετάσεις στο ιστολόγιό μου agrypnocoma στο blogspot.gr. Όποιος κάνει τον κόπο να μπει στο blog θα δει ότι πρόκειται για αναδημοσίευση επιστολής στα αγγλικά που έστειλα στο Διευθυντή του European Schoolnet με κοινοποίηση σε πάνω από 400 αποδέκτες εντός και εκτός της χώρας (βουλευτές, υπουργεία, μέλη Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και φορείς ψηφιακών και εκπαιδευτικών πρωτοβουλιών στην Ε.Ε.) Προσεχώς θα μεταφραστεί στα ελληνικά και θα σταλεί για δημοσίευση στα ελληνικά ΜΜΕ. Θα ενημερώνω για αντιδράσεις στην πρωτοβουλία μου μέσω του blog. Τέλος, προτείνω το νομοσχέδιο αν μείνει ως έχει να αλλάξει τίτλο σε "Παλιό Λύκειο", αφού με το σύστημα των δεσμών πέρασα κι εγώ στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ/κών του Πανεπιστημίου Πατρών: εξετάστηκα στη Χημεία και δεν έκανα ούτε μια ώρα χημεία στη σχολή μου, αντιθέτως όμως δυσκολεύτηκα αρκετά να κατανοήσω τα μαθήματα προγραμματισμού που ξεκίνησαν από το Α' έτος. Εύγε, στην ψηφιακή εποχή οι μαθητές του 21ου αιώνα "επιτέλους" θα έχουν τα ίδια εφόδια που είχα εγώ.