Στο σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με έκπληξη και αγανάκτηση, διαπιστώνουμε ότι απουσιάζει μάθημα Πληροφορικής. Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία 14 χρόνια μάθημα Πανελληνίως εξεταζόμενο είναι η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.), το οποίο βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν ικανότητες αλγοριθμικής και αναλυτικής σκέψης, και να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα 48 Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.
Είναι προφανής η προσπάθεια απαξίωσης και εξαφάνισης της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Η εισαγωγή στο Δημοτικό και Γυμνάσιο, δεν είναι αρκετές για να καλύψουν το κενό που δημιουργείται. Σε αυτές τις ηλικίες οικοδομείται το συνολικό γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών, μέσω της γενικευμένης προσέγγισης των διαφορετικών διδακτικών αντικειμένων. Η ουσιαστική όμως επαφή των μαθητών με την επιστημονική πλευρά των αντικειμένων αυτών γίνεται στο Λύκειο και η Πληροφορική δεν πρέπει να απουσιάζει.
Η υποβάθμιση της Πληροφορικής από Επιστήμη σε απλή δεξιότητα, που προσεγγίζεται επιφανειακά και χωρίς βάθος, είναι τεράστιο λάθος και καταδικάζει τους μαθητές σε ημιμάθεια.
Έστω και τώρα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της τις προτάσεις της Π.Ε.ΚΑ.Π. και των υπόλοιπων επιστημονικών ενώσεων του χώρου (Ε.Π.Ε., Ε.Π.Υ., Ε.Τ.Π.Ε.), τις θέσεις των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής και των Πανεπιστημιακών Καθηγητών, υιοθετώντας ένα σύγχρονο και δυναμικό Πρόγραμμα Σπουδών, εναρμονισμένο με τις επιταγές της εποχής.
Στο σχέδιο Νόμου για το Νέο Λύκειο και τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με έκπληξη και αγανάκτηση, διαπιστώνουμε ότι απουσιάζει μάθημα Πληροφορικής. Υπενθυμίζουμε ότι τα τελευταία 14 χρόνια μάθημα Πανελληνίως εξεταζόμενο είναι η Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (Α.Ε.Π.Π.), το οποίο βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν ικανότητες αλγοριθμικής και αναλυτικής σκέψης, και να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα 48 Τμήματα Πληροφορικής Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. Είναι προφανής η προσπάθεια απαξίωσης και εξαφάνισης της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Η εισαγωγή στο Δημοτικό και Γυμνάσιο, δεν είναι αρκετές για να καλύψουν το κενό που δημιουργείται. Σε αυτές τις ηλικίες οικοδομείται το συνολικό γνωστικό υπόβαθρο των μαθητών, μέσω της γενικευμένης προσέγγισης των διαφορετικών διδακτικών αντικειμένων. Η ουσιαστική όμως επαφή των μαθητών με την επιστημονική πλευρά των αντικειμένων αυτών γίνεται στο Λύκειο και η Πληροφορική δεν πρέπει να απουσιάζει. Η υποβάθμιση της Πληροφορικής από Επιστήμη σε απλή δεξιότητα, που προσεγγίζεται επιφανειακά και χωρίς βάθος, είναι τεράστιο λάθος και καταδικάζει τους μαθητές σε ημιμάθεια. Έστω και τώρα η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη της τις προτάσεις της Π.Ε.ΚΑ.Π. και των υπόλοιπων επιστημονικών ενώσεων του χώρου (Ε.Π.Ε., Ε.Π.Υ., Ε.Τ.Π.Ε.), τις θέσεις των Σχολικών Συμβούλων Πληροφορικής και των Πανεπιστημιακών Καθηγητών, υιοθετώντας ένα σύγχρονο και δυναμικό Πρόγραμμα Σπουδών, εναρμονισμένο με τις επιταγές της εποχής.