Θεωρώ απαράδεκτο και εντελώς παράλογο να μην διδάσκονται ως μαθήματα γενικής παιδείας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, τόσο η δεύτερη ξένη γλώσσα, όσο και η πληροφορική. Πρόκειται για αντικείμενα η γνώση των οποίων μοριοδοτείται σε όλους τους διαγωνισμούς πρόσληψης προσωπικού, και σε όλες τις διαδικασίες προαγωγής υπαλλήλων, ενώ θεωρούνται πρόσθετα και ιδιαίτερα χρήσιμα προσόντα στην αγορά εργασίας.
Σχεδόν όλες οι οικογένειες ξοδεύουν χρήματα ώστε τα παιδιά τους να μαθαίνουν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες και να αποκτούν την απαραίτητη πιστοποίηση σε αυτές. Αποτελεί συνεπώς αναμφισβήτητη απαίτηση εκ μέρους των γονιών, η πιστοποίηση μέσω του δημόσιου σχολείου των γνώσεων επιπέδου Β2 σε δύο, και όχι μια ξένη γλώσσα.
Ταυτόχρονα, η χρήση υπολογιστών θεωρείται απολύτως απαραίτητο προσόν για το Δημόσιο και την αγορά εργασίας του ιδιωτικού τομέα, ενώ οι γνώσεις της επιστήμης της πληροφορικής αποτελούν προαπαιτούμενο και για ένα πλήθος πανεπιστημιακών τμημάτων υψηλής ζήτησης.
Ένα "νέο" Λύκειο χωρίς υποχρεωτική διδασκαλία και πιστοποίηση δύο ξένων γλωσσών και πληροφορικής, δεν είναι καθόλου νέο αλλά αναχρονιστικό και μη ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσδοκίες.
Θεωρώ απαράδεκτο και εντελώς παράλογο να μην διδάσκονται ως μαθήματα γενικής παιδείας σε όλες τις τάξεις του Λυκείου, τόσο η δεύτερη ξένη γλώσσα, όσο και η πληροφορική. Πρόκειται για αντικείμενα η γνώση των οποίων μοριοδοτείται σε όλους τους διαγωνισμούς πρόσληψης προσωπικού, και σε όλες τις διαδικασίες προαγωγής υπαλλήλων, ενώ θεωρούνται πρόσθετα και ιδιαίτερα χρήσιμα προσόντα στην αγορά εργασίας. Σχεδόν όλες οι οικογένειες ξοδεύουν χρήματα ώστε τα παιδιά τους να μαθαίνουν τουλάχιστον δύο ξένες γλώσσες και να αποκτούν την απαραίτητη πιστοποίηση σε αυτές. Αποτελεί συνεπώς αναμφισβήτητη απαίτηση εκ μέρους των γονιών, η πιστοποίηση μέσω του δημόσιου σχολείου των γνώσεων επιπέδου Β2 σε δύο, και όχι μια ξένη γλώσσα. Ταυτόχρονα, η χρήση υπολογιστών θεωρείται απολύτως απαραίτητο προσόν για το Δημόσιο και την αγορά εργασίας του ιδιωτικού τομέα, ενώ οι γνώσεις της επιστήμης της πληροφορικής αποτελούν προαπαιτούμενο και για ένα πλήθος πανεπιστημιακών τμημάτων υψηλής ζήτησης. Ένα "νέο" Λύκειο χωρίς υποχρεωτική διδασκαλία και πιστοποίηση δύο ξένων γλωσσών και πληροφορικής, δεν είναι καθόλου νέο αλλά αναχρονιστικό και μη ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες απαιτήσεις και προσδοκίες.