Επιτέλους μετά από 13 χρόνια (από το 2000) η Χημεία πήρε τη θέση που της άξιζε!
Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος θόρυβος για την Πληροφορική από τη στιγμή που ο μαθητής μπορεί μέχρι την Γ΄ Γυμνασίου να αποκτήσειτις βασικές δεξιότητες και μία πιστοποίηση.
Γιατί πρέπει να είναι και Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;
Ας διδαχθεί στα μαθήματα Γενικής Παιδείας και στις 3 τάξεις Λυκείου.
Τι ωφελεί η κατασκευή αλγορίθμων στο Γεωπόνο, στο Μηχανικό, στο Φυσικό κ.λ.π.; Βασικές δεξιότητες στην Πληροφορική το καταλαβαίνω ότι όλες οι σχολές θέλουν αλλά όχι εξειδικευμένες γνώσεις.
Γιατί τέτοια επιμονή να μπει Πανελλαδικά εξεταζόμενο και όχι σαν μάθημα Γενικής Παιδείας ώστε να αποκτούν όλοι οι μαθητές δεξιότητες;
Νομίζω όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την Πληροφορική αυτή έπρεπε να είναι η πρότασή τους...
Επιτέλους μετά από 13 χρόνια (από το 2000) η Χημεία πήρε τη θέση που της άξιζε! Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος θόρυβος για την Πληροφορική από τη στιγμή που ο μαθητής μπορεί μέχρι την Γ΄ Γυμνασίου να αποκτήσειτις βασικές δεξιότητες και μία πιστοποίηση. Γιατί πρέπει να είναι και Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα; Ας διδαχθεί στα μαθήματα Γενικής Παιδείας και στις 3 τάξεις Λυκείου. Τι ωφελεί η κατασκευή αλγορίθμων στο Γεωπόνο, στο Μηχανικό, στο Φυσικό κ.λ.π.; Βασικές δεξιότητες στην Πληροφορική το καταλαβαίνω ότι όλες οι σχολές θέλουν αλλά όχι εξειδικευμένες γνώσεις. Γιατί τέτοια επιμονή να μπει Πανελλαδικά εξεταζόμενο και όχι σαν μάθημα Γενικής Παιδείας ώστε να αποκτούν όλοι οι μαθητές δεξιότητες; Νομίζω όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την Πληροφορική αυτή έπρεπε να είναι η πρότασή τους...