Δεν θα ήθελα να κουράσω με τα ίδια επιχειρήματα, τα οποία αναπτύχθηκαν αναλυτικότατα σε προηγούμενα μηνύματα, σχετικά με τους λόγους που καθιστούν απαραίτητη τη διδασκαλία της πληροφορικής στο Λύκειο ως βασικό μάθημα (τουλάχιστον στις 2 πρώτες τάξεις κ επιλογής στην 3η).
Υποτίθεται ότι γίνεται μια σειρά αλλαγών και στο χώρο της παιδείας, για να κάνουμε ως χώρα βήματα προς τα εμπρός (δυστυχώς υπό το καθεστώς χρονικής πίεσης & οικονομικών δυσκολιών) αλλά τέτοιες αποφάσεις μας γυρίζουν χρόνια πίσω. Οδηγούν δε τη σκέψη μας στο ότι σκόπιμα απαξιώνεται η επιστήμη της πληροφορικής, προκειμένου να προκύψει επιχείρημα για να οδηγηθούν οι καθηγητές πληροφορικής στη διαθεσιμότητα.
Όντας βέβαιος ότι η παρούσα δημόσια διαβούλευση έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης και ότι θα ληφθεί υπόψη, πιστεύω ότι θα υπάρξουν οι κατάλληλες διορθωτικές επεμβάσεις.
Δεν θα ήθελα να κουράσω με τα ίδια επιχειρήματα, τα οποία αναπτύχθηκαν αναλυτικότατα σε προηγούμενα μηνύματα, σχετικά με τους λόγους που καθιστούν απαραίτητη τη διδασκαλία της πληροφορικής στο Λύκειο ως βασικό μάθημα (τουλάχιστον στις 2 πρώτες τάξεις κ επιλογής στην 3η). Υποτίθεται ότι γίνεται μια σειρά αλλαγών και στο χώρο της παιδείας, για να κάνουμε ως χώρα βήματα προς τα εμπρός (δυστυχώς υπό το καθεστώς χρονικής πίεσης & οικονομικών δυσκολιών) αλλά τέτοιες αποφάσεις μας γυρίζουν χρόνια πίσω. Οδηγούν δε τη σκέψη μας στο ότι σκόπιμα απαξιώνεται η επιστήμη της πληροφορικής, προκειμένου να προκύψει επιχείρημα για να οδηγηθούν οι καθηγητές πληροφορικής στη διαθεσιμότητα. Όντας βέβαιος ότι η παρούσα δημόσια διαβούλευση έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης και ότι θα ληφθεί υπόψη, πιστεύω ότι θα υπάρξουν οι κατάλληλες διορθωτικές επεμβάσεις.