“Διαβούλευση”: Συνεννόηση και διαπραγμάτευση για την επίτευξη του επιδιωκόμενου αποτελέσματος. Τελικά σε αυτή τη χώρα το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι πως θα διατηρήσουμε τα συντεχνιακά μας κεκτημένα, σε βάρος άλλων ομάδων. Συμφωνώ ότι η επιστήμη της πληροφορικής είναι απαραίτητη σήμερα για την ανάπτυξη της σύγχρονης κοινωνίας!!! Αν τώρα κάποιοι συνάδελφοι δεν έχουν κατανοήσει την αξία της ΧΗΜΕΙΑΣ στη ζωή τους, το πρόβλημα σίγουρα δεν το έχει η χημεία. Επειδή από τη “διαβούλευση” που γίνεται αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα των συναδέλφων της πληροφορικής προτείνω: •“Η επιστήμη της πληροφορικής να ενταχθεί στο πρόγραμμα του “αναβαθμισμένου ”“ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ”. •Στη Γ’ Λυκείου από τις 6 ώρες χημείας οι 2 να διατίθενται σε εργαστηριακές ασκήσεις οι οποίες θα εξετάζονται πανελλαδικά.(σημείωση: αν στο εργαστήριο υπάρχουν πάνω από 18 μαθητές να μπαίνει και δεύτερος καθηγητής χημείας... Δεν θα αναλύσω την επικινδυνότητα των εργαστηρίων χημείας. Άλλωστε νομίζω αυτό ισχύει για τους συναδέλφους πληροφορικής και των άλλων τεχνολογικών ειδικοτήτων.) •Στο ωρολόγιο πρόγραμμα χημείας της Α και Β Λυκείου να εισαχθούν 10 δίωρα υποχρεωτικών εργαστηριακών ασκήσεων. •Και κάτι για την αξιολόγηση των μαθητών: Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, να προσμετρούνται μόνο οι γραπτοί βαθμοί και όλα τα θέματα να προέρχονται από τράπεζα θεμάτων. Όπως διαπιστώνεται η υποκειμενικότητα στα σχολεία μας δεν είναι ο καλύτερος οδηγός για το νέο Σχολείο που οραματίζεται η ελληνική κοινωνία.
“Διαβούλευση”: Συνεννόηση και διαπραγμάτευση για την επίτευξη του επιδιωκόμενου αποτελέσματος. Τελικά σε αυτή τη χώρα το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι πως θα διατηρήσουμε τα συντεχνιακά μας κεκτημένα, σε βάρος άλλων ομάδων. Συμφωνώ ότι η επιστήμη της πληροφορικής είναι απαραίτητη σήμερα για την ανάπτυξη της σύγχρονης κοινωνίας!!! Αν τώρα κάποιοι συνάδελφοι δεν έχουν κατανοήσει την αξία της ΧΗΜΕΙΑΣ στη ζωή τους, το πρόβλημα σίγουρα δεν το έχει η χημεία. Επειδή από τη “διαβούλευση” που γίνεται αντιλαμβάνομαι το πρόβλημα των συναδέλφων της πληροφορικής προτείνω: •“Η επιστήμη της πληροφορικής να ενταχθεί στο πρόγραμμα του “αναβαθμισμένου ”“ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ”. •Στη Γ’ Λυκείου από τις 6 ώρες χημείας οι 2 να διατίθενται σε εργαστηριακές ασκήσεις οι οποίες θα εξετάζονται πανελλαδικά.(σημείωση: αν στο εργαστήριο υπάρχουν πάνω από 18 μαθητές να μπαίνει και δεύτερος καθηγητής χημείας... Δεν θα αναλύσω την επικινδυνότητα των εργαστηρίων χημείας. Άλλωστε νομίζω αυτό ισχύει για τους συναδέλφους πληροφορικής και των άλλων τεχνολογικών ειδικοτήτων.) •Στο ωρολόγιο πρόγραμμα χημείας της Α και Β Λυκείου να εισαχθούν 10 δίωρα υποχρεωτικών εργαστηριακών ασκήσεων. •Και κάτι για την αξιολόγηση των μαθητών: Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, να προσμετρούνται μόνο οι γραπτοί βαθμοί και όλα τα θέματα να προέρχονται από τράπεζα θεμάτων. Όπως διαπιστώνεται η υποκειμενικότητα στα σχολεία μας δεν είναι ο καλύτερος οδηγός για το νέο Σχολείο που οραματίζεται η ελληνική κοινωνία.