Στην παράγραφο 2γ αναφέρεται ότι η επιλογή προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ γίνεται από το ΚΥΣΕΕΠ στο οποίο συμμετέχουν και δύο αιρετά μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π). Δεδομένου ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι για τη θέση προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ είναι εκπαιδευτικοί, δεν είναι δυνατό η επιλογή να γίνεται με τη συμμετοχή αιρετών μελών του ΕΕΠ που εκλέγονται από μέρος μόνο των υποψηφίων και δεν εκπροσωπούν και τους εκπαιδευτικούς. Δε γνωρίζω να ισχύει κάτι αντίστοιχο σε κάποιο άλλο κλάδο. Τα αιρετά μέλη εξαρτώνται από την ψήφο των μελών του κλάδου τους και κατά συνέπεια δε διασφαλίζεται η αμεροληψία και η ισότιμη μεταχείριση. Θα πρέπει να βρεθεί λύση για το σοβαρό αυτό ζήτημα.
Στην παράγραφο 22 αναφέρεται ότι στα ΙΠΔ άλλων Υπουργείων δε θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευτικού ΕΑΕ. Η ρύθμιση αυτή αποτελεί οπισθοδρόμηση. Για γνωματεύσεις που δίνονται για σχολική χρήση η συμμετοχή ειδικού παιδαγωγού είναι απαραίτητη.
Στην παράγραφο 2γ αναφέρεται ότι η επιλογή προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ γίνεται από το ΚΥΣΕΕΠ στο οποίο συμμετέχουν και δύο αιρετά μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π). Δεδομένου ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι για τη θέση προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ είναι εκπαιδευτικοί, δεν είναι δυνατό η επιλογή να γίνεται με τη συμμετοχή αιρετών μελών του ΕΕΠ που εκλέγονται από μέρος μόνο των υποψηφίων και δεν εκπροσωπούν και τους εκπαιδευτικούς. Δε γνωρίζω να ισχύει κάτι αντίστοιχο σε κάποιο άλλο κλάδο. Τα αιρετά μέλη εξαρτώνται από την ψήφο των μελών του κλάδου τους και κατά συνέπεια δε διασφαλίζεται η αμεροληψία και η ισότιμη μεταχείριση. Θα πρέπει να βρεθεί λύση για το σοβαρό αυτό ζήτημα. Στην παράγραφο 22 αναφέρεται ότι στα ΙΠΔ άλλων Υπουργείων δε θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε αυτά εκπαιδευτικού ΕΑΕ. Η ρύθμιση αυτή αποτελεί οπισθοδρόμηση. Για γνωματεύσεις που δίνονται για σχολική χρήση η συμμετοχή ειδικού παιδαγωγού είναι απαραίτητη.