Θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο το ότι την ώρα που βρισκόμαστε στην εποχή της πληροφορίας οι μισοί Έλληνες να είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και αντί να γίνονται κινήσεις για να ανατραπεί η απαράδεκτη επικρατούσα κατάσταση, να την επιδεινώνει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας.
Το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί, αλλά να εισαχθεί σιγά-σιγά και από το δημοτικό ακόμη και το μάθημα της Πληροφορικής να έχει μία σταθερή παρουσία στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών τόσο στο γυμνάσιο όσο ΚΑΙ στο λύκειο.
Για να πάρετε και μια ιδέα:
http://www.code.org/
και εδώ θα δείτε πως η Εσθονία βάζει τα γυαλιά μαθαίνοντας σε μαθητές της Α' δημοτικού(!!) να γράφουν κώδικα!:
http://venturebeat.com/2012/09/04/estonia-code-academy/
την ίδια ώρα που εσείς θέλετε να καταργήσετε το μάθημα της ανάπτυξης Αλγορίθμων από το Λύκειο!
Θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο το ότι την ώρα που βρισκόμαστε στην εποχή της πληροφορίας οι μισοί Έλληνες να είναι ψηφιακά αναλφάβητοι και αντί να γίνονται κινήσεις για να ανατραπεί η απαράδεκτη επικρατούσα κατάσταση, να την επιδεινώνει το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας. Το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί, αλλά να εισαχθεί σιγά-σιγά και από το δημοτικό ακόμη και το μάθημα της Πληροφορικής να έχει μία σταθερή παρουσία στο σχολικό πρόγραμμα σπουδών τόσο στο γυμνάσιο όσο ΚΑΙ στο λύκειο. Για να πάρετε και μια ιδέα: http://www.code.org/ και εδώ θα δείτε πως η Εσθονία βάζει τα γυαλιά μαθαίνοντας σε μαθητές της Α' δημοτικού(!!) να γράφουν κώδικα!: http://venturebeat.com/2012/09/04/estonia-code-academy/ την ίδια ώρα που εσείς θέλετε να καταργήσετε το μάθημα της ανάπτυξης Αλγορίθμων από το Λύκειο!