Επειδή παρατηρώ ένα διάλογο για το ποιο μάθημα είναι πιο χρήσιμο για την εισαγωγή φοιτητών στα Πανεπιστημιακά Τμήματα, θα πρότεινα πολύ απλά να δίνεται η επιλογή στους μαθητές να επιλέγουν ή Χημεία ή Πληροφορική καθώς είναι όντως και οι δύο από τις σοβαρότερες επιστήμες στις μέρες μας. Ίσως ακόμα να χώραγε και τρίτη επιλογή, αυτή της Βιολογίας.
Είναι το πιο δίκαιο καθώς διαφορετικά όντως αναγκάζεται ένας μαθητής που θέλει να ακολουθήσει τμήματα πληροφορικής ή Πολυτεχνείου να μην έχει καμία απολύτως γνώση Προγραμματισμού, αντικείμενο που δε διδάσκεται σε καμία βαθμίδα της εκπαίδευσης (σε αντίθεση με τις φυσικές επιστήμες που διδάσκονται σε όλες τις βαθμίδες).
Επίσης θα ήθελα να προτείνω κάποια στιγμή να υπάρξει ένα μάθημα γενικής Παιδείας σχετικά με τη φορολογική συνείδηση του Πολίτη.
Τέλος διαφωνώ με τις τόσες ώρες αρχαίων στη θεωρητική κατεύθυνση. Δε νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει κάτι αυτή η υπερβολή παρά μόνο να αποθαρρύνει τους μαθητές.
Ευχαριστώ!
Επειδή παρατηρώ ένα διάλογο για το ποιο μάθημα είναι πιο χρήσιμο για την εισαγωγή φοιτητών στα Πανεπιστημιακά Τμήματα, θα πρότεινα πολύ απλά να δίνεται η επιλογή στους μαθητές να επιλέγουν ή Χημεία ή Πληροφορική καθώς είναι όντως και οι δύο από τις σοβαρότερες επιστήμες στις μέρες μας. Ίσως ακόμα να χώραγε και τρίτη επιλογή, αυτή της Βιολογίας. Είναι το πιο δίκαιο καθώς διαφορετικά όντως αναγκάζεται ένας μαθητής που θέλει να ακολουθήσει τμήματα πληροφορικής ή Πολυτεχνείου να μην έχει καμία απολύτως γνώση Προγραμματισμού, αντικείμενο που δε διδάσκεται σε καμία βαθμίδα της εκπαίδευσης (σε αντίθεση με τις φυσικές επιστήμες που διδάσκονται σε όλες τις βαθμίδες). Επίσης θα ήθελα να προτείνω κάποια στιγμή να υπάρξει ένα μάθημα γενικής Παιδείας σχετικά με τη φορολογική συνείδηση του Πολίτη. Τέλος διαφωνώ με τις τόσες ώρες αρχαίων στη θεωρητική κατεύθυνση. Δε νομίζω ότι μπορεί να προσφέρει κάτι αυτή η υπερβολή παρά μόνο να αποθαρρύνει τους μαθητές. Ευχαριστώ!