Εδώ και 3 χρόνια τώρα παρακολουθούμε κάθε χρόνο το ίδιο έργο. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά η υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Το μάθημα που εμείς διδάσκουμε και αγαπάμε έχει εξελιχτεί στον ποιο εύκολο στόχο περιορισμού της διδακτέας ύλης. Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι, γίνει κάποια κατηγοριοποίηση των ειδικοτήτων; Θέλετε μαθητές που να μην μπορούν να κουνηθούν; Γνωρίζετε ότι τα μισά και πλέον Ελληνοπούλα είναι παχύσαρκα; Με ποιο κριτήριο και ποιος <> το αποφασίζει αυτό και γιατί; Ποιοι είναι αυτοί που θέτουν τις προϋποθέσεις για το τι πρέπει να κάνουν και τι όχι τα σημερινά παιδιά ; Στην αρχαία Ελλάδα ο αθλητισμός δεν ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης; Δεν παινευόμαστε σαν λαός για το τότε εκπαιδευτικό μας σύστημα;
Σε μια περίοδο εξελίξεων στις επιστήμες της αγωγής και ενώ το Υπουργείο έχει καταργήσει όλες τις μορφές μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης, είναι καταστροφικό τόσο για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές της, όσο και για τους εκπαιδευτικούς της, να σταματά κάθε προοπτική αναβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής με βίαιο τρόπο! Αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα.
Στην αρχή το υπουργείο προχώρησε στο κλείσιμο των ΤΑΔ – ΕΤΑΔ αδιαφορώντας για τους μαθητές που φοιτούσαν σε αυτά, κρίνοντας μάλιστα ότι είναι αντιπαιδαγωγικά και δεν προσφέρουν έργο! Τώρα μειώνει τις ώρες της Φυσικής Αγωγής στο γυμνάσιο και το λύκειο αντί να τις αυξήσει! Λοιπόν για να γνωρίζετε την πραγματικότητα το αμερικάνικο κολέγιο αθλητιατρικής συστήνει για παιδιά και εφήβους
6-17 ετών Αερόβια Προπόνηση Μεσαία προς Υψηλή ένταση (έντονο περπάτημα) ή (τρέξιμο) 60+ λεπτά 7 ημέρες/εβδομάδα!!! Το δικό μας όμως εκπαιδευτικό και οι <> που το εμπνεύσθηκαν σύστημα αντιπροτείνουν 1 ώρα την εβδομάδα στην β Γυμνάσιου και στην Β, Γ Λυκείου!!! Είμαι σαν πατέρας αλλά και σαν Έλληνας εκπαιδευτικός βαθιά απογοητευόμενος γιατί ξέρω πρώτον ότι αυτό που γράφω δεν θα διαβαστεί, αλλά και αν τύχει να διαβαστεί δεν θα ληφθεί υπόψιν.
Ο υπογράφων είναι πατέρας 3 Ελληνόπουλων καθηγητής Φυσικής Αγωγής & κάτοχος μεταπτυχιακού στην αθλητική διατροφή
Εδώ και 3 χρόνια τώρα παρακολουθούμε κάθε χρόνο το ίδιο έργο. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά η υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Το μάθημα που εμείς διδάσκουμε και αγαπάμε έχει εξελιχτεί στον ποιο εύκολο στόχο περιορισμού της διδακτέας ύλης. Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι, γίνει κάποια κατηγοριοποίηση των ειδικοτήτων; Θέλετε μαθητές που να μην μπορούν να κουνηθούν; Γνωρίζετε ότι τα μισά και πλέον Ελληνοπούλα είναι παχύσαρκα; Με ποιο κριτήριο και ποιος <> το αποφασίζει αυτό και γιατί; Ποιοι είναι αυτοί που θέτουν τις προϋποθέσεις για το τι πρέπει να κάνουν και τι όχι τα σημερινά παιδιά ; Στην αρχαία Ελλάδα ο αθλητισμός δεν ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης; Δεν παινευόμαστε σαν λαός για το τότε εκπαιδευτικό μας σύστημα; Σε μια περίοδο εξελίξεων στις επιστήμες της αγωγής και ενώ το Υπουργείο έχει καταργήσει όλες τις μορφές μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης, είναι καταστροφικό τόσο για τη δημόσια εκπαίδευση και τους εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές της, όσο και για τους εκπαιδευτικούς της, να σταματά κάθε προοπτική αναβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής με βίαιο τρόπο! Αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα. Στην αρχή το υπουργείο προχώρησε στο κλείσιμο των ΤΑΔ – ΕΤΑΔ αδιαφορώντας για τους μαθητές που φοιτούσαν σε αυτά, κρίνοντας μάλιστα ότι είναι αντιπαιδαγωγικά και δεν προσφέρουν έργο! Τώρα μειώνει τις ώρες της Φυσικής Αγωγής στο γυμνάσιο και το λύκειο αντί να τις αυξήσει! Λοιπόν για να γνωρίζετε την πραγματικότητα το αμερικάνικο κολέγιο αθλητιατρικής συστήνει για παιδιά και εφήβους 6-17 ετών Αερόβια Προπόνηση Μεσαία προς Υψηλή ένταση (έντονο περπάτημα) ή (τρέξιμο) 60+ λεπτά 7 ημέρες/εβδομάδα!!! Το δικό μας όμως εκπαιδευτικό και οι <> που το εμπνεύσθηκαν σύστημα αντιπροτείνουν 1 ώρα την εβδομάδα στην β Γυμνάσιου και στην Β, Γ Λυκείου!!! Είμαι σαν πατέρας αλλά και σαν Έλληνας εκπαιδευτικός βαθιά απογοητευόμενος γιατί ξέρω πρώτον ότι αυτό που γράφω δεν θα διαβαστεί, αλλά και αν τύχει να διαβαστεί δεν θα ληφθεί υπόψιν. Ο υπογράφων είναι πατέρας 3 Ελληνόπουλων καθηγητής Φυσικής Αγωγής & κάτοχος μεταπτυχιακού στην αθλητική διατροφή