Θεωρώ την πολυγλωσσία εξίσου απαραίτητη με όλες τις άλλες δεξιότητες που πρέπει να αποκομίσει ο μαθητής φεύγοντας από την Γ' Λυκείου. Πέραν των Γερμανικών και των Γαλλικών, χρειάζεται να υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής και των Ιταλικών (ΠΕ 34) και Ισπανικών (ΠΕ 40), πρακτικά επειδή τα μαθήματα αυτά αποτελούν ειδικά μαθήματα εξέτασης στις Πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά και επειδή μπορούν να συμβάλλουν εξίσου και σημαντικά στο ζήτημα της ευρωπαϊκής παιδείας. Επιπλέον, δε χρειάζεται, πιστεύω, να γίνει αντικείμενο υπενθύμισης η συμβολή των συγκεκριμένων γλωσσών και των φορέων τους στην διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ηπείρου.
Θεωρώ την πολυγλωσσία εξίσου απαραίτητη με όλες τις άλλες δεξιότητες που πρέπει να αποκομίσει ο μαθητής φεύγοντας από την Γ' Λυκείου. Πέραν των Γερμανικών και των Γαλλικών, χρειάζεται να υπάρχει το δικαίωμα της επιλογής και των Ιταλικών (ΠΕ 34) και Ισπανικών (ΠΕ 40), πρακτικά επειδή τα μαθήματα αυτά αποτελούν ειδικά μαθήματα εξέτασης στις Πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά και επειδή μπορούν να συμβάλλουν εξίσου και σημαντικά στο ζήτημα της ευρωπαϊκής παιδείας. Επιπλέον, δε χρειάζεται, πιστεύω, να γίνει αντικείμενο υπενθύμισης η συμβολή των συγκεκριμένων γλωσσών και των φορέων τους στην διαμόρφωση της ευρωπαϊκής ηπείρου.