Θεωρώ ότι χρειάζεται ενίσχυση της ελληνομάθειας στο εξωτερικό, τόσο σε ελληνικά σχολεία, όσο και σε επιλεγμένα, πχ. τύπου ΠΠΣ, στο εξωτερικό. Το να αποσπαστεί εκπαιδευτικός εκεί δεν είναι πρόκληση, εφόσον δεν παίρνει μόρια οργανικής θέσης αλλά 1 μόριο το χρόνο. Συνεπώς η κατάργηση της οργανικής, αποσυνδεόμενη από τη μοριοδότηση όσο βρίσκεται ο εκπαιδευτικός στο εξωτερικό, πιστεύω πως δεν ωφελεί κανέναν. Διότι ο εκπαιδευτικός στο εξωτερικό προσφέρει ίδιο έργο με τον εκπαιδευτικό στην Ελλάδα. Με την ίδια λογική θα έπρεπε στις τρεις λχ. αποσπάσεις σε φορέα ή από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, να διατίθεται εκ νέου η οργανική, εφόσον κατά τα φαινόμενα ο φορέας της δεν επιθυμεί να την καλύψει.
Αυτό που πρώτα και κύρια όμως θα ήθελα να θίξω είναι η ενίσχυση της ελληνομάθειας στο εξωτερικό, που θα μπορούσε να γίνει με αποσπάσεις όχι μόνο σε ελληνικά αλλά και σε επιλεγμένα δημόσια σχολεία των χωρών υποδοχής.
Θεωρώ ότι χρειάζεται ενίσχυση της ελληνομάθειας στο εξωτερικό, τόσο σε ελληνικά σχολεία, όσο και σε επιλεγμένα, πχ. τύπου ΠΠΣ, στο εξωτερικό. Το να αποσπαστεί εκπαιδευτικός εκεί δεν είναι πρόκληση, εφόσον δεν παίρνει μόρια οργανικής θέσης αλλά 1 μόριο το χρόνο. Συνεπώς η κατάργηση της οργανικής, αποσυνδεόμενη από τη μοριοδότηση όσο βρίσκεται ο εκπαιδευτικός στο εξωτερικό, πιστεύω πως δεν ωφελεί κανέναν. Διότι ο εκπαιδευτικός στο εξωτερικό προσφέρει ίδιο έργο με τον εκπαιδευτικό στην Ελλάδα. Με την ίδια λογική θα έπρεπε στις τρεις λχ. αποσπάσεις σε φορέα ή από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, να διατίθεται εκ νέου η οργανική, εφόσον κατά τα φαινόμενα ο φορέας της δεν επιθυμεί να την καλύψει. Αυτό που πρώτα και κύρια όμως θα ήθελα να θίξω είναι η ενίσχυση της ελληνομάθειας στο εξωτερικό, που θα μπορούσε να γίνει με αποσπάσεις όχι μόνο σε ελληνικά αλλά και σε επιλεγμένα δημόσια σχολεία των χωρών υποδοχής.