Είναι απαράδεκτο η κατάργηση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον,το οποίο αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Επίσης, πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου και να αναβαθμιστεί.Ο μαθητής που επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 38 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική.
Στην Α’ και Β’ Λυκείου τα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής και Εφαρμογές Υπολογιστών, παρόλο που δεν μετρούσαν στην βαθμολογία ήταν πρώτα στις επιλογές των μαθητών,αν και μπορούσαν να επιλέξουν μαθήματα που θα τους ανέβαζαν τον Γενικό Μ.Ο.
Συνοψίζοντας πρέπει:
1.Αναγνώριση της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας και εισαγωγή αντίστοιχου μαθήματος στην Α , Β ,Γ τάξη του Γενικού Λυκείου.
2. Εισαγωγή της Επιστήμης Υπολογιστών/Αλγοριθμικής ως μαθήματος κατεύθυνσης στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση στην Β Λυκείου.
3. Αναβάθμιση του μαθήματος της Γ Λυκείου, «Αλγοριθμική & Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», το οποίο θα πρέπει να διδάσκεται στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση.
Αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο αυτό οι συνέπειες για τους καθηγητές Πληροφορικής θα είναι οδυνηρές αφού σε δυο χρόνια από τώρα θα καταργηθούν οι περισσότερες οργανικές θέσεις στα Γενικά Λύκεια με συνέπειες (κινητικότητα – διαθεσιμότητα – αναγκαστικές μετατάξεις-απολύσεις).
Η ύπαρξη καθηγητή πληροφορικής στο ΛΥΚΕΙΟ πρέπει να προβλέπεται οπωσδήποτε, ώστε να συντηρεί τα εργαστήρια και τα μηχανήματα διότι είναι απαραίτητα για την ένταξη των ΤΠΕ στην καθημερινή πράξη, όπως και για να χειρίζεται το ΝΕΣΤΟΡΑ, το SURVEY, το VBI, μηχανογραφική και διοικητική στήριξη ιδιαίτερα την περίοδο των πανελληνίων εξετάσεων .
Τέλος, το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να διορθώσει το λάθος και θα το διορθώσει.
Είναι απαράδεκτο η κατάργηση της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο. Καταργείτε το πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον,το οποίο αναπτύσσει την αλγοριθμική σκέψη του μαθητή και τον εισάγει στον προγραμματισμό. Επίσης, πρέπει να παραμείνει ως μάθημα κατεύθυνσης στη Γ΄Λυκείου και να αναβαθμιστεί.Ο μαθητής που επιθυμεί να εισαχθεί σε μια από τις 38 σχολές πληροφορικής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να μην έχει διδαχθεί και εξετασθεί στην αλγοριθμική σκέψη και λογική. Στην Α’ και Β’ Λυκείου τα μαθήματα επιλογής Εφαρμογές Πληροφορικής και Εφαρμογές Υπολογιστών, παρόλο που δεν μετρούσαν στην βαθμολογία ήταν πρώτα στις επιλογές των μαθητών,αν και μπορούσαν να επιλέξουν μαθήματα που θα τους ανέβαζαν τον Γενικό Μ.Ο. Συνοψίζοντας πρέπει: 1.Αναγνώριση της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας και εισαγωγή αντίστοιχου μαθήματος στην Α , Β ,Γ τάξη του Γενικού Λυκείου. 2. Εισαγωγή της Επιστήμης Υπολογιστών/Αλγοριθμικής ως μαθήματος κατεύθυνσης στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση στην Β Λυκείου. 3. Αναβάθμιση του μαθήματος της Γ Λυκείου, «Αλγοριθμική & Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», το οποίο θα πρέπει να διδάσκεται στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση. Αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο αυτό οι συνέπειες για τους καθηγητές Πληροφορικής θα είναι οδυνηρές αφού σε δυο χρόνια από τώρα θα καταργηθούν οι περισσότερες οργανικές θέσεις στα Γενικά Λύκεια με συνέπειες (κινητικότητα – διαθεσιμότητα – αναγκαστικές μετατάξεις-απολύσεις). Η ύπαρξη καθηγητή πληροφορικής στο ΛΥΚΕΙΟ πρέπει να προβλέπεται οπωσδήποτε, ώστε να συντηρεί τα εργαστήρια και τα μηχανήματα διότι είναι απαραίτητα για την ένταξη των ΤΠΕ στην καθημερινή πράξη, όπως και για να χειρίζεται το ΝΕΣΤΟΡΑ, το SURVEY, το VBI, μηχανογραφική και διοικητική στήριξη ιδιαίτερα την περίοδο των πανελληνίων εξετάσεων . Τέλος, το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να διορθώσει το λάθος και θα το διορθώσει.