• Σχόλιο του χρήστη 'Ονούφριος Κωστάκης' | 13 Αυγούστου 2013, 22:26

    Θα ήθελα να τονίσω την διαφορά της ικανότητας χρήσης υπολογιστή (που θα διδάσκεται στα δημοτικά) με την Πληροφορική σαν επιστήμη. Η Πληροφορική και ιδιαίτερα το μάθημα του Προγραμματισμού βοηθούν ιδιαίτερα στην αναλυτική και συνθετική ικανότητα ενός ατόμου, ώστε να μπορεί να σκέφτεται σωστά και να επιλύει προβλήματα. Οι τάξεις του Λυκείου προσφέρονται για ένα τέτοιο μάθημα. Θα ήθελα ακόμη να επισημάνω ότι αυτή την στιγμή: Υπάρχουν 23 ΑΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο του μηχανογραφικού που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 143 ΑΕΙ (Ποσοστό 16%). Υπάρχουν 31 ΤΕΙ στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 100 ΤΕΙ (Ποσοστό 31%). Υπάρχουν 54 σχολές στο 2ο-4ο πεδίο που σχετίζονται άμεσα με την Πληροφορική, σε σύνολο 243 σχολών (Ποσοστό 22,2%). Δηλαδή, 1 στις 5 σχολές του μηχανογραφικού των μη ιατρικών σχολών σχετίζεται άμεσα με την Πληροφορική. Δεν συμπεριλαμβάνονται καν σχολές όπως Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι Μηχανικοί κτλ. Οι εισακτέοι αυτών των σχολών δεν θα πρέπει να εξετάζονται οπωσδήποτε σε μαθήματα Πληροφορικής πριν εισαχθούν; Η δευτεροβάθμια παιδεία που θέλουμε δεν θα πρέπει να περιλαμβάνει την πιο σύγχρονη επιστήμη στον κόσμο; Θέλουμε ψηφιακά αναλφάβητους νέους; Θέλουμε νέους που να μπορέσουν να δώσουν στην χώρα ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα με τις ικανότητες τους στην προσπάθεια να βγούμε από την κρίση;