@ΗΛΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΝΙΔΗΣ
"4) Η συντεχνιακή αντίληψη τους οδηγεί στην πρόταση της αντικατάστασης της Χημείας. Αναρωτήθηκαν ποτέ ότι η Χημεία διδάσκεται σε όλες τις χώρες του κόσμου γιατί βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση του φυσικού περιβάλλοντος;
5) Σε ποια χώρα διδάσκονται οι μαθητές «προγραμματισμό»; Είναι κατάλληλο το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή για να διδαχθεί Pascal/C; Οι συνάδελφοι που τη διδάχθηκαν στο πανεπιστήμιο, θεωρούν ότι θα μπορούσαν να την «καταλάβουν» στο Λύκειο;"
O Kύριος "έχει ξεφύγει". Το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή δεν μπορεί να καταλάβει προγραμματισμό (απλές εντολές με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος) και μπορεί να καταλάβει αρχαία ελληνικά, παραγώγους, ολοκληρώματα, επαγωγικά ρεύματα, μιγαδικούς αριθμούς και πολύπλοκες χημικές ενώσεις με αλυσίδες μορίων; Μάλλον υποτιμάτε τα παιδιά κύριε.
Σίγουρα η Χημεία βοηθά με τον τρόπο της όπως όλες οι επιστήμες και κανείς πληροφορικός στα σχόλια που διαβάζω δεν είπε να καταργηθεί η Χημεία (όπως εσείς λέτε για την Πληροφορική στο Λύκειο) αλλά μην πηγαίνουμε στο "λαϊκό" κατανόησης του φυσικού περιβάλλοντος άρα γενική παιδεία. Άραγε λέτε στα παιδιά σας όταν θέλετε να αλλάξετε λάστιχα στο αυτοκίνητο «Πάω να αλλάξω το καουτσούκ τύπου Buna-s που παρασκευάζεται με βουταδιένιο και στυρόλιο».; Ή όταν τρώει πατάτες τηγανητές του λέτε «πρόσεχε μην φας πάνω από 100μg ακρυλαμίδιο;
@ΗΛΙΑΣ ΜΕΓΑΛΟΝΙΔΗΣ "4) Η συντεχνιακή αντίληψη τους οδηγεί στην πρόταση της αντικατάστασης της Χημείας. Αναρωτήθηκαν ποτέ ότι η Χημεία διδάσκεται σε όλες τις χώρες του κόσμου γιατί βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση του φυσικού περιβάλλοντος; 5) Σε ποια χώρα διδάσκονται οι μαθητές «προγραμματισμό»; Είναι κατάλληλο το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή για να διδαχθεί Pascal/C; Οι συνάδελφοι που τη διδάχθηκαν στο πανεπιστήμιο, θεωρούν ότι θα μπορούσαν να την «καταλάβουν» στο Λύκειο;" O Kύριος "έχει ξεφύγει". Το νοητικό επίπεδο του μέσου μαθητή δεν μπορεί να καταλάβει προγραμματισμό (απλές εντολές με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος) και μπορεί να καταλάβει αρχαία ελληνικά, παραγώγους, ολοκληρώματα, επαγωγικά ρεύματα, μιγαδικούς αριθμούς και πολύπλοκες χημικές ενώσεις με αλυσίδες μορίων; Μάλλον υποτιμάτε τα παιδιά κύριε. Σίγουρα η Χημεία βοηθά με τον τρόπο της όπως όλες οι επιστήμες και κανείς πληροφορικός στα σχόλια που διαβάζω δεν είπε να καταργηθεί η Χημεία (όπως εσείς λέτε για την Πληροφορική στο Λύκειο) αλλά μην πηγαίνουμε στο "λαϊκό" κατανόησης του φυσικού περιβάλλοντος άρα γενική παιδεία. Άραγε λέτε στα παιδιά σας όταν θέλετε να αλλάξετε λάστιχα στο αυτοκίνητο «Πάω να αλλάξω το καουτσούκ τύπου Buna-s που παρασκευάζεται με βουταδιένιο και στυρόλιο».; Ή όταν τρώει πατάτες τηγανητές του λέτε «πρόσεχε μην φας πάνω από 100μg ακρυλαμίδιο;