Παρακαλώ λάβετε υπόψη και την πιθανότητα, ο διδάσκων και γενικά η μαθησιακή διαδικασία στην τάξη, να εστιαστεί και μόνο στη διδασκαλία επίλυσης των θεμάτων της τράπεζας θεμάτων.
Επίσης την πιθανότητα η επιλογή στα "αυτόνομα" θέματα του διδάσκοντος στις εξετάσεις, να περιλαμβάνει παραπλήσια θέματα με την τράπεζα θεμάτων, για να είναι στο «πνεύμα του Υπουργείου», αλλά και να πετυχαίνουν καλές επιδόσεις οι μαθητές του – άρα καλός καθηγητής. (αφού όλη τη χρονιά δεν θα έχουν κέντρο τις έννοιες του μαθήματος και την ελεύθερη διδασκαλία των θεμάτων του βιβλίου αλλά την προσανατολισμό όλου του μαθήματος στην επίλυση των θεμάτων της τράπεζας θεμάτων)
Παρακαλώ λάβετε υπόψη και την πιθανότητα, ο διδάσκων και γενικά η μαθησιακή διαδικασία στην τάξη, να εστιαστεί και μόνο στη διδασκαλία επίλυσης των θεμάτων της τράπεζας θεμάτων. Επίσης την πιθανότητα η επιλογή στα "αυτόνομα" θέματα του διδάσκοντος στις εξετάσεις, να περιλαμβάνει παραπλήσια θέματα με την τράπεζα θεμάτων, για να είναι στο «πνεύμα του Υπουργείου», αλλά και να πετυχαίνουν καλές επιδόσεις οι μαθητές του – άρα καλός καθηγητής. (αφού όλη τη χρονιά δεν θα έχουν κέντρο τις έννοιες του μαθήματος και την ελεύθερη διδασκαλία των θεμάτων του βιβλίου αλλά την προσανατολισμό όλου του μαθήματος στην επίλυση των θεμάτων της τράπεζας θεμάτων)