Η κατανόηση της αλγοριθμικής διαδικασίας ειναι θεμελίωδες ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίζεται απο όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του πλανήτη. Φανταστική ευκαιρία για διεπιστημονική προσέγγιση πάρα πολλών θεμάτων. Αλλά χωρίς πραγματικό λόγο, χωρίς ένα μόνο επιχείρημα που θα μπορούσε να σταθεί, εξαφανίζεται η Πληροφορική απο το Λύκειο. Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ κυριαρχεί στα στόματα όλων μας. Κάντε κάτι έστω την τελευταία στιγμή. Δεν το αξιζουμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ
Η κατανόηση της αλγοριθμικής διαδικασίας ειναι θεμελίωδες ζήτημα που πρέπει να αντιμετωπίζεται απο όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα του πλανήτη. Φανταστική ευκαιρία για διεπιστημονική προσέγγιση πάρα πολλών θεμάτων. Αλλά χωρίς πραγματικό λόγο, χωρίς ένα μόνο επιχείρημα που θα μπορούσε να σταθεί, εξαφανίζεται η Πληροφορική απο το Λύκειο. Ένα μεγάλο ΓΙΑΤΙ κυριαρχεί στα στόματα όλων μας. Κάντε κάτι έστω την τελευταία στιγμή. Δεν το αξιζουμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ