Έκπληκτος είδα Την παρασκευή το υπουργείο Παιδείας να ανακοινώνει το σχέδιο του για το νέο λύκειο το οποίο σύμφωνα με το περιεχόμενο του στην ουσία καταργείται μαθήματα της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο
Η θεσμοθέτησή του παραπάνω σχεδίου έρχεται να αποτυπώσει κάποια γενικευμένη συνειδητοποίηση προβλημάτων και αναγκών της σύγχρονης εκπαίδευσης? Δεν οδηγεί στον ψηφιακό αναλφαβητισμό όταν δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα πληροφορικής?
Σε αυτή την «φιλοσοφία» κινείται το νέο λύκειο, με μόνες απαραίτητες κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες, την διάσωση κάποιων άλλων ειδικοτήτων οριακά, με την ενοποίηση τους και τον «εξοβελισμό» της πληροφορικής που αποτελεί τον κορμό «νέων γνωστικών αντικειμένων»
Δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσει κάποιος να αποδείξει την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της διδασκαλίας της επιστήμης της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο λύκειο, δεν χρειάζεται να αποδειχτεί ότι η επιστήμη της πληροφορικής αποτελεί την αιχμή και το μοχλό για την πολυπόθητη ανάπτυξη που επιθυμεί η χώρα μας. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι θα εισάγονται Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχολές πληροφορικής (σε κάποια από τις δεκάδες σχολές που σχετίζονται με την πληροφορική και όχι μόνο) , χωρίς να εξετάζονται στην αλγοριθμική και τον προγραμματισμό
Σε ποια πολιτισμένη χώρα , σε ποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης δεν διδάσκεται η πληροφορική στο λύκειο;
Έκπληκτος είδα Την παρασκευή το υπουργείο Παιδείας να ανακοινώνει το σχέδιο του για το νέο λύκειο το οποίο σύμφωνα με το περιεχόμενο του στην ουσία καταργείται μαθήματα της Πληροφορικής από το Γενικό Λύκειο Η θεσμοθέτησή του παραπάνω σχεδίου έρχεται να αποτυπώσει κάποια γενικευμένη συνειδητοποίηση προβλημάτων και αναγκών της σύγχρονης εκπαίδευσης? Δεν οδηγεί στον ψηφιακό αναλφαβητισμό όταν δεν υπάρχει ούτε ένα μάθημα πληροφορικής? Σε αυτή την «φιλοσοφία» κινείται το νέο λύκειο, με μόνες απαραίτητες κάποιες συγκεκριμένες ειδικότητες, την διάσωση κάποιων άλλων ειδικοτήτων οριακά, με την ενοποίηση τους και τον «εξοβελισμό» της πληροφορικής που αποτελεί τον κορμό «νέων γνωστικών αντικειμένων» Δεν χρειάζεται καν να προσπαθήσει κάποιος να αποδείξει την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα της διδασκαλίας της επιστήμης της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ιδιαίτερα στο λύκειο, δεν χρειάζεται να αποδειχτεί ότι η επιστήμη της πληροφορικής αποτελεί την αιχμή και το μοχλό για την πολυπόθητη ανάπτυξη που επιθυμεί η χώρα μας. Δεν τολμώ να σκεφτώ ότι θα εισάγονται Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχολές πληροφορικής (σε κάποια από τις δεκάδες σχολές που σχετίζονται με την πληροφορική και όχι μόνο) , χωρίς να εξετάζονται στην αλγοριθμική και τον προγραμματισμό Σε ποια πολιτισμένη χώρα , σε ποια χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης δεν διδάσκεται η πληροφορική στο λύκειο;