1. H δημόσια διαβούλευση γίνεται από 12/8-20/8 την εποχή δηλαδή που οι Έλληνες - όσοι ακόμα μπορούν βέβαια - κατά πλειοψηφία είναι διακοπές!
Αν πραγματικά θέλατε να συμμετάσχει περισσότερος κόσμος στη διαβούλευση, τότε γιατί το αφήσατε για αυτό το διάστημα; Γιατί δεν σπάσατε το νομοσχέδιο σε δύο τμήματα (μέχρι την Α' Λυκείου και ξεχωριστά το άλλο ) ώστε να μην υπάρχει η χρονική πίεση;
2. Αν κύριε Αρβανιτόπουλε λαμβάνετε υπόψη σοβαρά τη δημόσια διαβούλευση, τότε ξέρετε ποιο είναι το μέγιστο λάθος που κάνετε όσον αφορά την Πληροφορική! Αλήθεια θέλετε να μείνετε στην ιστορία ως ο Υπουργός Παιδείας (Ακαδημαϊκός κιόλας) που πέταξε έξω από το Λύκειο την Πληροφορική το 2013; Μάλλον όλες οι άλλες χώρες είναι χαζές που ενισχύουν τα μαθήματα προγραμματισμού ενώ εμείς, πρωτοπόροι πάντα, την εξαφανίζουμε! Εκτός αν αυτό σας βοηθάει να καλύψετε τις υποχρεώσεις σας όσον αφορά τις απολύσεις/μετατάξεις...Διαλύουμε ένα κλάδο κάθε φορά, για να μην υπάρχουν πολλές πολλές αντιδράσεις!!
3. Για αυτούς που γράφουν ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά δεξιότητα, θα έλεγα να κοιτάξουν και λίγο γύρω τους, να δουν τι γίνεται στο κόσμο και να ανοίξουν έναν οδηγό σπουδών τμημάτων Πληροφορικής..Μάλλον σας συμφέρει να την βλέπετε σαν δεξιότητα, για να αυξήσετε τα ιδιαίτερα σας (λέω τώρα εγώ)
4. Κάνετε ένα τεράστιο λάθος με τον διαχωρισμό σε πέντε επιστημονικά πεδία..Μπείτε σε μία τάξη και ρωτήστε τα παιδιά τι θέλουν να σπουδάσουν; θα ακούσετε διάφορες απαντήσεις..Μετά ρωτήστε τους γιατί; Δεν θα σας απαντήσουν, γιατί δεν ξέρουν!! Δεν υπάρχει ο κατάλληλος επαγγελματικός προσανατολισμός από τις προηγούμενες τάξεις με συνέπεια το παιδί να διαλέγει σχολή μόνο από το όνομα της, χωρίς να ξέρει ούτε το ακριβές αντικείμενο της ούτε τις πραγματικές επαγγελματικές δυνατότητες ; Και εσείς αντί να ενισχύετε τον επαγγελματικό προσανατολισμό κατά την διάρκεια του γυμνασίου και του λυκείου του περιορίζετε ακόμα περισσότερο τις επιλογές του!!
1. H δημόσια διαβούλευση γίνεται από 12/8-20/8 την εποχή δηλαδή που οι Έλληνες - όσοι ακόμα μπορούν βέβαια - κατά πλειοψηφία είναι διακοπές! Αν πραγματικά θέλατε να συμμετάσχει περισσότερος κόσμος στη διαβούλευση, τότε γιατί το αφήσατε για αυτό το διάστημα; Γιατί δεν σπάσατε το νομοσχέδιο σε δύο τμήματα (μέχρι την Α' Λυκείου και ξεχωριστά το άλλο ) ώστε να μην υπάρχει η χρονική πίεση; 2. Αν κύριε Αρβανιτόπουλε λαμβάνετε υπόψη σοβαρά τη δημόσια διαβούλευση, τότε ξέρετε ποιο είναι το μέγιστο λάθος που κάνετε όσον αφορά την Πληροφορική! Αλήθεια θέλετε να μείνετε στην ιστορία ως ο Υπουργός Παιδείας (Ακαδημαϊκός κιόλας) που πέταξε έξω από το Λύκειο την Πληροφορική το 2013; Μάλλον όλες οι άλλες χώρες είναι χαζές που ενισχύουν τα μαθήματα προγραμματισμού ενώ εμείς, πρωτοπόροι πάντα, την εξαφανίζουμε! Εκτός αν αυτό σας βοηθάει να καλύψετε τις υποχρεώσεις σας όσον αφορά τις απολύσεις/μετατάξεις...Διαλύουμε ένα κλάδο κάθε φορά, για να μην υπάρχουν πολλές πολλές αντιδράσεις!! 3. Για αυτούς που γράφουν ότι η Πληροφορική δεν είναι επιστήμη αλλά δεξιότητα, θα έλεγα να κοιτάξουν και λίγο γύρω τους, να δουν τι γίνεται στο κόσμο και να ανοίξουν έναν οδηγό σπουδών τμημάτων Πληροφορικής..Μάλλον σας συμφέρει να την βλέπετε σαν δεξιότητα, για να αυξήσετε τα ιδιαίτερα σας (λέω τώρα εγώ) 4. Κάνετε ένα τεράστιο λάθος με τον διαχωρισμό σε πέντε επιστημονικά πεδία..Μπείτε σε μία τάξη και ρωτήστε τα παιδιά τι θέλουν να σπουδάσουν; θα ακούσετε διάφορες απαντήσεις..Μετά ρωτήστε τους γιατί; Δεν θα σας απαντήσουν, γιατί δεν ξέρουν!! Δεν υπάρχει ο κατάλληλος επαγγελματικός προσανατολισμός από τις προηγούμενες τάξεις με συνέπεια το παιδί να διαλέγει σχολή μόνο από το όνομα της, χωρίς να ξέρει ούτε το ακριβές αντικείμενο της ούτε τις πραγματικές επαγγελματικές δυνατότητες ; Και εσείς αντί να ενισχύετε τον επαγγελματικό προσανατολισμό κατά την διάρκεια του γυμνασίου και του λυκείου του περιορίζετε ακόμα περισσότερο τις επιλογές του!!