11 ώρες αρχαία;! 11 ΏΡΕΣ ΑΡΧΑΊΑ;! 2 ώρες κάθε μέρα κ μια μέρα 3;;!!! Υπερβολική προετοιμασία για τους μαθητές που στοχεύουν στις αντίστοιχες σχολές κ ΚΑΘΌΛΟΥ προετοιμασία για όσους στοχεύουν σε σχολές ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉΣ κ Πολυτεχνείου;;!! Το πόσο άδικο, άκαιρο, αντίπαιδαγωγικό είναι αυτό το αντιλαμβάνονται μέχρι κ οι φιλόλογοι (από ότι διάβασα σε αλλά σχόλια).
Πόσο συχνά θα χρησιμοποιησει/συναντήσει κανείς στην προσωπική του ζωή/στο χώρο εργασίας του
την Πληροφορική κ πόσο τα αρχαία;
Πώς δικαιολογούνται 11 ώρες διδασκαλίας αρχαίων κ 0 Πληροφορικής;
Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων αφορά την απουσία της Επιστήμης της Πληροφορικής από το Λύκειο. Τα διαβάζει κανείς;
Πείτε μας σε ποια έρευνα/μελέτη στηριχτήκατε για να αφαίρεσετε την Πληροφορική από το Λύκειο.
Μήπως όλα γίνονται απλώς για να πλεονάσουν καθηγητες;
Αν όμως παλεύουμε μέσω της διαβούλευσης να πείσουμε για το αυτονόητο κ για κάτι που σε όλο τον κόσμο θεωρείται δεδομένο κάτι δεν πάει καλά...
11 ώρες αρχαία;! 11 ΏΡΕΣ ΑΡΧΑΊΑ;! 2 ώρες κάθε μέρα κ μια μέρα 3;;!!! Υπερβολική προετοιμασία για τους μαθητές που στοχεύουν στις αντίστοιχες σχολές κ ΚΑΘΌΛΟΥ προετοιμασία για όσους στοχεύουν σε σχολές ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉΣ κ Πολυτεχνείου;;!! Το πόσο άδικο, άκαιρο, αντίπαιδαγωγικό είναι αυτό το αντιλαμβάνονται μέχρι κ οι φιλόλογοι (από ότι διάβασα σε αλλά σχόλια). Πόσο συχνά θα χρησιμοποιησει/συναντήσει κανείς στην προσωπική του ζωή/στο χώρο εργασίας του την Πληροφορική κ πόσο τα αρχαία; Πώς δικαιολογούνται 11 ώρες διδασκαλίας αρχαίων κ 0 Πληροφορικής; Η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων αφορά την απουσία της Επιστήμης της Πληροφορικής από το Λύκειο. Τα διαβάζει κανείς; Πείτε μας σε ποια έρευνα/μελέτη στηριχτήκατε για να αφαίρεσετε την Πληροφορική από το Λύκειο. Μήπως όλα γίνονται απλώς για να πλεονάσουν καθηγητες; Αν όμως παλεύουμε μέσω της διαβούλευσης να πείσουμε για το αυτονόητο κ για κάτι που σε όλο τον κόσμο θεωρείται δεδομένο κάτι δεν πάει καλά...