Το μάθημα της πληροφορικής στο γενικό λύκειο ήταν υποβαθμισμένο λόγω της απόφασης να είναι μάθημα επιλογής που δε μετράει στη βαθμολογία των μαθητών κι όλοι ελπίζαμε ότι καποτε αυτό θα σταματούσε και το μάθημα θα έπαιρνε τη θέση και το ρόλο που του πρέπει στην εκπαίδευση των παιδιών μας. Φωτεινή και δυστυχώς μόνη εξαίρεση το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών που εστω και ως ψευδογλώσσα έδινε μια νέα διάσταση στη σχέση νέου/μαθητή με τον Η/Υ του αλλά και πολύτιμες γνώσεις/βάσεις στον προγραμματισμό, απαραίτητες σεπλήθος τμημάτων ΑΕΙ & ΤΕΙ τα οποία σχετϊζονται άμεσα ή έμμεσα με την επιστημη της πληροφορικής, τις νέες τεχνολογϊες και γενικότερα των θετικών επιστημών.
Είναι προφανώς άστοχη η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής αντϊ της ουσιαστικής και πλήρους αναβάθμισης του όπως όλοι περϊμεναν (μαθητές-καθηγητές-γονείς, αλλά και ο οποιοσδήποτε αντιλαμβάνεται στοιχιωδώς την εξέλιξη των πραγμάτων και της κοινωνίας μας).
Αναρωτιέμαι δε, πως και δεν έχουν γίνει ουσιαστικές διαμαρτυρίες από τους πανεπιστημιακούς που θα τους στελνουν χρήστες του internet, games και εφαρμογών που θα έχουν δημιουργήσει πλασματική εικόνα των όσων ακολουθούν στη μετέπειτα ακαδημαική τους κι όχι μόνο πορεϊα.
Το μάθημα της πληροφορικής στο γενικό λύκειο ήταν υποβαθμισμένο λόγω της απόφασης να είναι μάθημα επιλογής που δε μετράει στη βαθμολογία των μαθητών κι όλοι ελπίζαμε ότι καποτε αυτό θα σταματούσε και το μάθημα θα έπαιρνε τη θέση και το ρόλο που του πρέπει στην εκπαίδευση των παιδιών μας. Φωτεινή και δυστυχώς μόνη εξαίρεση το μάθημα της ανάπτυξης εφαρμογών που εστω και ως ψευδογλώσσα έδινε μια νέα διάσταση στη σχέση νέου/μαθητή με τον Η/Υ του αλλά και πολύτιμες γνώσεις/βάσεις στον προγραμματισμό, απαραίτητες σεπλήθος τμημάτων ΑΕΙ & ΤΕΙ τα οποία σχετϊζονται άμεσα ή έμμεσα με την επιστημη της πληροφορικής, τις νέες τεχνολογϊες και γενικότερα των θετικών επιστημών. Είναι προφανώς άστοχη η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής αντϊ της ουσιαστικής και πλήρους αναβάθμισης του όπως όλοι περϊμεναν (μαθητές-καθηγητές-γονείς, αλλά και ο οποιοσδήποτε αντιλαμβάνεται στοιχιωδώς την εξέλιξη των πραγμάτων και της κοινωνίας μας). Αναρωτιέμαι δε, πως και δεν έχουν γίνει ουσιαστικές διαμαρτυρίες από τους πανεπιστημιακούς που θα τους στελνουν χρήστες του internet, games και εφαρμογών που θα έχουν δημιουργήσει πλασματική εικόνα των όσων ακολουθούν στη μετέπειτα ακαδημαική τους κι όχι μόνο πορεϊα.