Έχουν περάσει ακριβώς 30 χρόνια από τότε που το πρόγραμμα σπουδών που προτείνετε είχε εφαρμοστεί για πρώτη φορά.
1)Σε αυτά τα χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα ή έχουν γίνει τεράστια άλματα στην τεχνολογία και τους Η/Υ;
2)Θέλουμε ένα "νέο" Λύκειο το οποίο θα δημιουργηθεί με παλιά υλικά ή θέλουμε ένα ελκυστικό Λύκειο το οποίο θα δώσει την ώθηση στους μαθητές να αναπτύξουν την κρίση τους και να γνωρίσουν νέες τεχνολογίες και επιστήμες;
3)Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα Λύκειο έτσι ώστε να δημιουργήσουμε υπεράριθμους για να ικανοποιηθούν οι δεσμεύσεις στην τρόικα ή μέσα από το νέο σχολείο να αποφοιτήσει η γενιά που θα φέρει ανάπτυξη και θα βγει από την κρίση αυτή η χώρα;
4)Θέλουμε οι μαθητές και μελλοντικοί επιστήμονες να μάθουν μόνο να χειρίζονται προγράμματα Η/Υ και εφαρμογές κινητών ή παράλληλα να έχουν και τις γνώσεις κάποια στιγμή να τα δημιουργήσουν;
5)Θέλουμε να μείνουμε σε θέματα εκπαίδευσης 30 χρόνια πίσω ή οι μαθητές να φοιτούν σε ένα σύγχρονο Λύκειο που οραματίζεται ο κάθε Έλληνας για τα παιδιά του;
Αν πιστεύετε πως η ορθή απάντηση στις 5 παραπάνω ερωτήσεις είναι το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, τότε είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κατάργηση του μαθήματος της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, και πραγματικά λυπάμαι που μετά από όλα τα άλλα θα πρέπει να ισοπεδώσουμε και την εκπαίδευση των παιδιών μας!
Έχουν περάσει ακριβώς 30 χρόνια από τότε που το πρόγραμμα σπουδών που προτείνετε είχε εφαρμοστεί για πρώτη φορά. 1)Σε αυτά τα χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα ή έχουν γίνει τεράστια άλματα στην τεχνολογία και τους Η/Υ; 2)Θέλουμε ένα "νέο" Λύκειο το οποίο θα δημιουργηθεί με παλιά υλικά ή θέλουμε ένα ελκυστικό Λύκειο το οποίο θα δώσει την ώθηση στους μαθητές να αναπτύξουν την κρίση τους και να γνωρίσουν νέες τεχνολογίες και επιστήμες; 3)Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα Λύκειο έτσι ώστε να δημιουργήσουμε υπεράριθμους για να ικανοποιηθούν οι δεσμεύσεις στην τρόικα ή μέσα από το νέο σχολείο να αποφοιτήσει η γενιά που θα φέρει ανάπτυξη και θα βγει από την κρίση αυτή η χώρα; 4)Θέλουμε οι μαθητές και μελλοντικοί επιστήμονες να μάθουν μόνο να χειρίζονται προγράμματα Η/Υ και εφαρμογές κινητών ή παράλληλα να έχουν και τις γνώσεις κάποια στιγμή να τα δημιουργήσουν; 5)Θέλουμε να μείνουμε σε θέματα εκπαίδευσης 30 χρόνια πίσω ή οι μαθητές να φοιτούν σε ένα σύγχρονο Λύκειο που οραματίζεται ο κάθε Έλληνας για τα παιδιά του; Αν πιστεύετε πως η ορθή απάντηση στις 5 παραπάνω ερωτήσεις είναι το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, τότε είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κατάργηση του μαθήματος της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, και πραγματικά λυπάμαι που μετά από όλα τα άλλα θα πρέπει να ισοπεδώσουμε και την εκπαίδευση των παιδιών μας!