Δεν μπορώ να αντιληφθώ για πιο λόγο απομακρύνεται η πληροφορική από την διαδικασία των πανελλαδικών. Είναι γνωστό ότι 53 σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ (1/5 κοινώς) στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην πληροφορική (ως επιστήμη όχι ως χρήση η/υ απλά). Τα παιδιά αυτά θα διαγωνιστούν στην Χημεία χωρίς ποτέ αυτή να την χρειαστούν ενώ δεν θα έχουν δει καθόλου προγραμματισμό που θα αποτελέσει τον κύριο όγκο του αντικειμένου τους. Έχοντας δουλέψει ως καθηγητής σε ΤΕΙ πληροφορικής έχω να πω πως οι φοιτητές που προέρχονταν από την τεχνολογική κατεύθυνση (είχαν διδαχθεί ΑΕΠΠ) ήταν πολύ καλύτεροι και ανταποκρίνονταν σαφώς καλύτερα από τους αντίστοιχους της Θετικής στα περισσότερα μαθήματα του τμήματος.
Το ΑΕΠΠ δεν πρέπει να καταργηθεί για κανέναν λόγο. Ήταν (και είναι) πολύ σημαντικό μαθημα που αφορά κάτά τη γνώμη μου όλους όσους ασχοληθούν με θετικές επιστήμες. Παρά τις κάποιες αδυναμίες το βιβλίο ήταν καλό και μπορούσε βεβαίως με την εμπειρία που μαζεύτηκε να βελτιωθεί σε κάποιους τομείς. Το κυριότερο πρόβλημα που είχε ήταν ότι διδάσκονταν μάλλον λίγες ώρες (2/εβδομάδα) ενώ μάλλον χρειαζόταν περισσότερες. Αντί αυτού βέβαια με τωρινά σχέδια καταργείται!!
Στο γυμνάσιο ολοκληρώνεται ένας κύκλος που αφορά την "χρήση" των η/υ και τίποτα παραπάνω. Στο Λύκειο πρέπει να καλλιεργηθεί η επιστήμη της πληροφορικής (αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός, σχεδίαση). Προτείνω την ύπαρξη μαθήματος κατεύθυνσης στα πλαίσια του ΑΕΠΠ που ιδανικά θα διδάσκετε σε δύο έτη (Β, Γ λυκείου) και θα αφορά τους μαθητές όλους πλην ίσως αυτούς της Θεωρητικής κατεύθυνσης.
Δεν μπορώ να αντιληφθώ για πιο λόγο απομακρύνεται η πληροφορική από την διαδικασία των πανελλαδικών. Είναι γνωστό ότι 53 σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ (1/5 κοινώς) στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό στην πληροφορική (ως επιστήμη όχι ως χρήση η/υ απλά). Τα παιδιά αυτά θα διαγωνιστούν στην Χημεία χωρίς ποτέ αυτή να την χρειαστούν ενώ δεν θα έχουν δει καθόλου προγραμματισμό που θα αποτελέσει τον κύριο όγκο του αντικειμένου τους. Έχοντας δουλέψει ως καθηγητής σε ΤΕΙ πληροφορικής έχω να πω πως οι φοιτητές που προέρχονταν από την τεχνολογική κατεύθυνση (είχαν διδαχθεί ΑΕΠΠ) ήταν πολύ καλύτεροι και ανταποκρίνονταν σαφώς καλύτερα από τους αντίστοιχους της Θετικής στα περισσότερα μαθήματα του τμήματος. Το ΑΕΠΠ δεν πρέπει να καταργηθεί για κανέναν λόγο. Ήταν (και είναι) πολύ σημαντικό μαθημα που αφορά κάτά τη γνώμη μου όλους όσους ασχοληθούν με θετικές επιστήμες. Παρά τις κάποιες αδυναμίες το βιβλίο ήταν καλό και μπορούσε βεβαίως με την εμπειρία που μαζεύτηκε να βελτιωθεί σε κάποιους τομείς. Το κυριότερο πρόβλημα που είχε ήταν ότι διδάσκονταν μάλλον λίγες ώρες (2/εβδομάδα) ενώ μάλλον χρειαζόταν περισσότερες. Αντί αυτού βέβαια με τωρινά σχέδια καταργείται!! Στο γυμνάσιο ολοκληρώνεται ένας κύκλος που αφορά την "χρήση" των η/υ και τίποτα παραπάνω. Στο Λύκειο πρέπει να καλλιεργηθεί η επιστήμη της πληροφορικής (αλγοριθμική σκέψη, προγραμματισμός, σχεδίαση). Προτείνω την ύπαρξη μαθήματος κατεύθυνσης στα πλαίσια του ΑΕΠΠ που ιδανικά θα διδάσκετε σε δύο έτη (Β, Γ λυκείου) και θα αφορά τους μαθητές όλους πλην ίσως αυτούς της Θεωρητικής κατεύθυνσης.