Επειδή βλέπω ότι υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές, επανέρχομαι λέγοντας ότι η άποψη όσων συνέταξαν την παράγραφο για την εγγραφή "μαθητών" πάνω από 20 ετών σε εσπερινά ΕΠΑΛ, με βρίσκει σύμφωνο με την εξής εκδοχή:
Οι απόφοιτοι Γυμνασίου μπορούν να εγγραφούν σε ημερήσια ή εσπερινά ΕΠΑΛ, αν όμως έχουν ξεπεράσει τα 20 έτη μπορούν να πάνε μόνο σε εσπερινό ΕΠΑΛ. Εξάλλου στα εσπερινά σχολεία είναι αποδεκτό μεγάλη διαφορά στις ηλικίες των μαθητών ενώ δημιουργει πολλά προβλήματα σε ημερήσιο σχολείο. Στο εσπερινό πάει ανεξάρτητα της ηλικίας με μοναδικό όρο να εργάζεται.
Ίσως θα πρέπει για τις εγγραφές στα εσπερινά σχολεία να επανεξεταστεί ο όρος να εργάζονται οι μαθητές. Με τόση ανεργία που θα βρουν εργασία;
Οι "πλασματικοί" μαθητές είναι αυτοί που ενώ είναι απόφοιτοι, μπορούν να ξαναγράφονται σε Β τάξη άλλου τομέα ή Γ άλλης ειδικότητας προκειμένου ίσως να δημιουργούνται τμήματα σε ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑΛ, χωρίς να έχουν κανονική φοίτηση.
Επειδή βλέπω ότι υπάρχουν διαφορετικές εκδοχές, επανέρχομαι λέγοντας ότι η άποψη όσων συνέταξαν την παράγραφο για την εγγραφή "μαθητών" πάνω από 20 ετών σε εσπερινά ΕΠΑΛ, με βρίσκει σύμφωνο με την εξής εκδοχή: Οι απόφοιτοι Γυμνασίου μπορούν να εγγραφούν σε ημερήσια ή εσπερινά ΕΠΑΛ, αν όμως έχουν ξεπεράσει τα 20 έτη μπορούν να πάνε μόνο σε εσπερινό ΕΠΑΛ. Εξάλλου στα εσπερινά σχολεία είναι αποδεκτό μεγάλη διαφορά στις ηλικίες των μαθητών ενώ δημιουργει πολλά προβλήματα σε ημερήσιο σχολείο. Στο εσπερινό πάει ανεξάρτητα της ηλικίας με μοναδικό όρο να εργάζεται. Ίσως θα πρέπει για τις εγγραφές στα εσπερινά σχολεία να επανεξεταστεί ο όρος να εργάζονται οι μαθητές. Με τόση ανεργία που θα βρουν εργασία; Οι "πλασματικοί" μαθητές είναι αυτοί που ενώ είναι απόφοιτοι, μπορούν να ξαναγράφονται σε Β τάξη άλλου τομέα ή Γ άλλης ειδικότητας προκειμένου ίσως να δημιουργούνται τμήματα σε ημερήσια και εσπερινά ΕΠΑΛ, χωρίς να έχουν κανονική φοίτηση.