Σχετικά με τη χρησιμότητα της επιστήμης της Πληροφορικής, θα ήθελα απλά να αναφερθώ στους γονείς.
Όλοι ανησυχείτε και έχετε κατά βάθος δεχτεί ότι τα παιδιά σας αν πετύχουν και γίνουν επιστήμονες, θα αναγκαστούν να ξενιτευτούν.
Μάλλον δε γνωρίζετε ότι επιστήμονες της Πληροφορικής εργάζονται εξ αποστάσεως για εταιρίες όλου του κόσμου σε ειδικές σελίδες εύρεσης εργασίας, όπως το odesk και το freelancers. Χωρίς να ξενιτευτούν.
Εκεί ανταγωνίζονται με επιστήμονες της Πληροφορικής από όλο τον κόσμο.
Η όλη μου εμπειρία είναι ότι οι Έλληνες επιστήμονες πληροφορικής έχουν πολύ καλύτερο όνομα παγκοσμίως από πολλούς Ευρωπαίους.
Μέχρι τώρα είχαμε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα προγραμματισμού.
Μας "παίρνει" να αφήσουμε τα παιδιά μας πληροφορικώς "αναλφάβητα" για 2 χρόνια ?
Και πάλι θα την τελειώσουν τη σχολή Πληροφορικής.
Θα έχουν όμως το ίδιο επίπεδο με πριν ή η σχολή θα χαμηλώσει το επίπεδό της για να δεχτεί "αναλφάβητους"?
Και εν τέλει θα συνεχίσουν τα παιδιά μας να βρίσκουν δουλειά εξ αποστάσεως?
Σχετικά με τη χρησιμότητα της επιστήμης της Πληροφορικής, θα ήθελα απλά να αναφερθώ στους γονείς. Όλοι ανησυχείτε και έχετε κατά βάθος δεχτεί ότι τα παιδιά σας αν πετύχουν και γίνουν επιστήμονες, θα αναγκαστούν να ξενιτευτούν. Μάλλον δε γνωρίζετε ότι επιστήμονες της Πληροφορικής εργάζονται εξ αποστάσεως για εταιρίες όλου του κόσμου σε ειδικές σελίδες εύρεσης εργασίας, όπως το odesk και το freelancers. Χωρίς να ξενιτευτούν. Εκεί ανταγωνίζονται με επιστήμονες της Πληροφορικής από όλο τον κόσμο. Η όλη μου εμπειρία είναι ότι οι Έλληνες επιστήμονες πληροφορικής έχουν πολύ καλύτερο όνομα παγκοσμίως από πολλούς Ευρωπαίους. Μέχρι τώρα είχαμε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα προγραμματισμού. Μας "παίρνει" να αφήσουμε τα παιδιά μας πληροφορικώς "αναλφάβητα" για 2 χρόνια ? Και πάλι θα την τελειώσουν τη σχολή Πληροφορικής. Θα έχουν όμως το ίδιο επίπεδο με πριν ή η σχολή θα χαμηλώσει το επίπεδό της για να δεχτεί "αναλφάβητους"? Και εν τέλει θα συνεχίσουν τα παιδιά μας να βρίσκουν δουλειά εξ αποστάσεως?