• Σχόλιο του χρήστη 'E.E. Αρχιτέκτων ΑΠΘ' | 14 Αυγούστου 2013, 06:31

    Μήπως βρε παιδί μου να εξαφανίζαμε και το ίδιο το σχολείο??? Τι το θέλουμε άλλωστε αφού ως γνωστόν αυτός που σκέφτεται και έχει αναπτυγμένη κριτική ικανότητα είναι εχθρός του συστήματος. Αναρωτιέμαι πόσο πίσω θα πάει ακόμα η "αναμόρφωση" της παιδείας. Στο 1930, το 1950 ίσως??? Όταν δεν υπήρχε καν σκέψη για πληροφορική??? Έχω την εντύπωση ότι κάθε μάθημα ή εργαλείο που εξασκεί την αναλυτική σκέψη και την κριτική ικανότητα πετιέται ξαφνικά στον κάλαθο των αχρήστων. Μήπως αυτός είναι ο στόχος??? Τα ρομποτάκια δεν χρειάζεται να σκέφτονται μόνο να ενεργούν. Αυτό μας θέλουν λοιπόν, ρομπότ???