Σχετικά με την δυνατότητα πρόσβασης των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου στην Γ'Βάθμια εκπαίδευση (ΑΕΙ, ΤΕΙ) θεωρώ πολύ άδικο το γεγονός ότι οι μαθητές του μπορούν να εισάγονται στα ΤΕΙ με ειδικές εξετάσεις και χαμηλό ποσοστό αναλογικά και στα ΑΕΙ με το ίδιο καθεστώς με το Γενικό Λύκειο (Γιατί άραγε ένας που θέλει να εισαχθεί σε ΑΕΙ Πληροφορικής να μην πρέπει να διαγωνίζεται σε μαθήματα ειδικότητας Πληροφορικής και να πρέπει να διαγωνιστεί στην Χημεία, Φυσική ΙΙ κλπ). Επίσης θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτησή μου με το μάθημα των Νεοελληνικών που επί χρόνια καθορίζει τις τύχες των παιδιών μας με τόσο υποκειμενικά κριτήρια και τρόπο βαθμολόγησης. Είναι δυνατόν να κρίνεται ένας μελλοντικός Γεωπόνος, Γιατρός, Αρχιτέκτονας κλπ από το πόσο τυχερός θα σταθεί στην βαθμολόγηση του γραπτού του και από την συναισθηματική ευεξία του εκάστοτε βαθμολογητή (Πολλοί μαθητές πηγαίνουν σε τρίτο βαθμολογητή - με το καθεστώς που όλοι γνωρίζουμε ο τρίτος να βαθμολογεί με τον μέσο όρο κλπ). Καλό θα ήταν οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου να διαγωνίζονται σε 4 μαθήματα (2 ειδικότητας, μαθηματικά και το τέταρτο μάθημα αναλόγως της σχολής που θα επιλέξει) για την ισότιμη εισαγωγή τους 50% σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (Αλήθεια σε τι υστερούν μιας και παίρνουν ισότιμο απολυτήριο ??) Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα να ακολουθήσουν το Επαγγελματικό Λύκειο καλοί μαθητές χωρίς ταμπού και δεσμεύσεις (Μόνο ΤΕΙ, μικρό ποσοστό κλπ)
Σχετικά με την δυνατότητα πρόσβασης των μαθητών του Επαγγελματικού Λυκείου στην Γ'Βάθμια εκπαίδευση (ΑΕΙ, ΤΕΙ) θεωρώ πολύ άδικο το γεγονός ότι οι μαθητές του μπορούν να εισάγονται στα ΤΕΙ με ειδικές εξετάσεις και χαμηλό ποσοστό αναλογικά και στα ΑΕΙ με το ίδιο καθεστώς με το Γενικό Λύκειο (Γιατί άραγε ένας που θέλει να εισαχθεί σε ΑΕΙ Πληροφορικής να μην πρέπει να διαγωνίζεται σε μαθήματα ειδικότητας Πληροφορικής και να πρέπει να διαγωνιστεί στην Χημεία, Φυσική ΙΙ κλπ). Επίσης θα ήθελα να εκφράσω την αγανάκτησή μου με το μάθημα των Νεοελληνικών που επί χρόνια καθορίζει τις τύχες των παιδιών μας με τόσο υποκειμενικά κριτήρια και τρόπο βαθμολόγησης. Είναι δυνατόν να κρίνεται ένας μελλοντικός Γεωπόνος, Γιατρός, Αρχιτέκτονας κλπ από το πόσο τυχερός θα σταθεί στην βαθμολόγηση του γραπτού του και από την συναισθηματική ευεξία του εκάστοτε βαθμολογητή (Πολλοί μαθητές πηγαίνουν σε τρίτο βαθμολογητή - με το καθεστώς που όλοι γνωρίζουμε ο τρίτος να βαθμολογεί με τον μέσο όρο κλπ). Καλό θα ήταν οι μαθητές του Επαγγελματικού Λυκείου να διαγωνίζονται σε 4 μαθήματα (2 ειδικότητας, μαθηματικά και το τέταρτο μάθημα αναλόγως της σχολής που θα επιλέξει) για την ισότιμη εισαγωγή τους 50% σε ΑΕΙ και ΤΕΙ (Αλήθεια σε τι υστερούν μιας και παίρνουν ισότιμο απολυτήριο ??) Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα να ακολουθήσουν το Επαγγελματικό Λύκειο καλοί μαθητές χωρίς ταμπού και δεσμεύσεις (Μόνο ΤΕΙ, μικρό ποσοστό κλπ)