Προτείνω η εξέταση σε κάθε ένα από τα 4 μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων να πραγματοποιείται σε τρεις φάσεις, εντός της ίδιας εβδομάδας, με διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων. Πιο αναλυτικά, για κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα δημιουργούνται 3 βάσεις θεμάτων, μία με θέματα "βάσης", μία με θέματα ενδιάμεσου επιπέδου και μία με θέματα κρίσεως υψηλού επιπέδου. Η πρώτη εξέταση (π.χ. τη Δευτέρα) να πραγματοποιείται σε θέματα της πρώτης ομάδας θεμάτων, η δεύτερη εξέταση (π.χ. την Τετάρτη) να πραγματοποιείται σε θέματα της δεύτερης ομάδας θεμάτων και η τρίτη εξέταση (π.χ. Παρασκευή) να πραγματοποιείται σε θέματα της τρίτης ομάδας θεμάτων.
Κάθε ημερήσια εξέταση να διαρκεί 3 ώρες ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να εξεταστούν αρκετά θέματα σε κάθε επίπεδο δυσκολίας, τα οποία θα καλύψουν το σύνολο της ύλης. Η μέγιστη βαθμολογία κάθε ημερήσιας εξέτασης μπορεί να είναι για παράδειγμα 7,0 μονάδες για την πρώτη, 7,0 μονάδες για τη δεύτερη και 6,0 μονάδες για την τρίτη. Το σύνολο των τριών εξετάσεων είναι και ο τελικός βαθμός της πανελλήνιας εξέτασης.
Πιστεύω ότι με αυτή τη μέθοδο εξέτασης αποφορτίζεται ο υποψήφιος από το άγχος της μίας και τελικής εξέτασης και παράλληλα αποτυπώνονται με μεγάλη ακρίβεια η πραγματικές του ικανότητες σε κάθε μάθημα.
Προτείνω η εξέταση σε κάθε ένα από τα 4 μαθήματα των Πανελληνίων Εξετάσεων να πραγματοποιείται σε τρεις φάσεις, εντός της ίδιας εβδομάδας, με διαβάθμιση της δυσκολίας των θεμάτων. Πιο αναλυτικά, για κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα δημιουργούνται 3 βάσεις θεμάτων, μία με θέματα "βάσης", μία με θέματα ενδιάμεσου επιπέδου και μία με θέματα κρίσεως υψηλού επιπέδου. Η πρώτη εξέταση (π.χ. τη Δευτέρα) να πραγματοποιείται σε θέματα της πρώτης ομάδας θεμάτων, η δεύτερη εξέταση (π.χ. την Τετάρτη) να πραγματοποιείται σε θέματα της δεύτερης ομάδας θεμάτων και η τρίτη εξέταση (π.χ. Παρασκευή) να πραγματοποιείται σε θέματα της τρίτης ομάδας θεμάτων. Κάθε ημερήσια εξέταση να διαρκεί 3 ώρες ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να εξεταστούν αρκετά θέματα σε κάθε επίπεδο δυσκολίας, τα οποία θα καλύψουν το σύνολο της ύλης. Η μέγιστη βαθμολογία κάθε ημερήσιας εξέτασης μπορεί να είναι για παράδειγμα 7,0 μονάδες για την πρώτη, 7,0 μονάδες για τη δεύτερη και 6,0 μονάδες για την τρίτη. Το σύνολο των τριών εξετάσεων είναι και ο τελικός βαθμός της πανελλήνιας εξέτασης. Πιστεύω ότι με αυτή τη μέθοδο εξέτασης αποφορτίζεται ο υποψήφιος από το άγχος της μίας και τελικής εξέτασης και παράλληλα αποτυπώνονται με μεγάλη ακρίβεια η πραγματικές του ικανότητες σε κάθε μάθημα.