Χωρίς Αλγοριθμική σκέψη (ένα μάθημα Πληροφορικής όχι μάθημα απόκτησης δεξιοτήτων) "νέο" λύκειο δεν βλέπω. Έχω εμπειρία από τα δύο παιδιά μου που είναι φοιτητές στο ΕΜΠ αλλά και από πολλά άλλα αποφοίτους που όλα εκφράζουν την άποψη ότι ένα μάθημα προγραμματισμού - αλγοριθμικής θα έπρεπε να υπάρχει. Πως είναι δυνατόν να μπαίνεις σε χολές πληροφορικής χωρίς ένα τέτοιο μάθημα. Είναι σαν να μπαίνεις σε σχολές Χημείας χωρίς χημεία, σε σχολές Αρχαίων χωρίς αρχαία!!
Ας το ξανασκεφτούν οι ειδικοί γιατί ένα λάθος σημερινό θα βασανίζει χρόνια πολλά του μαθητές μας. Όπως το λάθος του 1999 που έγινε να μην εξετάζεται το μάθημα της πληροφορικής στην Α και Β Λυκείου!! Πρωτοφανής ανοησία που βασάνιζε την παιδεία 14 χρόνια τώρα!!!
Η λύση είναι μία: να μην σχεδιάζουν άνθρωποι που δεν μπαίνουν σε τάξη τα τελευταία 10 χρόνια συνεχόμενα! Πως δεν μπορείς να πας διορθωτής στις Πανελλήνιες αν δεν διδάσκεις το μάθημα τα τελευταία δύο χρόνια;
Είδε κάποιος καθηγητής πανεπιστημίου το πρόγραμμα και είπε μπράβο να μπαίνουν τα παιδιά στην Πάτρα, στο ΕΜΠ, στο τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ χωρίς να ξέρουν τι είναι αλγόριθμός. Και μην πει κανείς ότι κάτι έχουν κάνει στο Γυμνάσιο, γιατί με την ίδια λογική έχουν κάνει και Μαθηματικά, και Αρχαία, και Φυσική στο γυμνάσιο άρα δεν χρειάζεται να ξανακάνουν στο Λύκειο!!
Λίγη περισσότερη προσοχή όταν σχεδιάζεις το μέλλον είναι απαραίτητη.
Αλλά να μου πείτε στην Ελλάδα είμαστε. Οι εισηγητές σχεδίων επιλέγονται με άλλα κριτήρια. Μπορούμε να το δούμε και από το χρόνο διαβούλευσης, λίγες μέρες του Αυγούστου για να πάρει απόψεις το υπουργείο για τα επόμενα 15 χρόνια!! Άλλοθι θέλουν. Αλλά μέσα στο άλλοθι ας είναι γραμμένες και απόψεις που φωνάζουν για σοβαρότητα. Άλλοθι θα είναι και αυτές για όσους θα τους λένε "σας τα είχαμε πει" ότι κάποιοι επόμενοι θα καταργήσουν αυτά που οι παρόντες σχεδιάζουν με λίγες μέρες διαβούλευσης.
Χωρίς Αλγοριθμική σκέψη (ένα μάθημα Πληροφορικής όχι μάθημα απόκτησης δεξιοτήτων) "νέο" λύκειο δεν βλέπω. Έχω εμπειρία από τα δύο παιδιά μου που είναι φοιτητές στο ΕΜΠ αλλά και από πολλά άλλα αποφοίτους που όλα εκφράζουν την άποψη ότι ένα μάθημα προγραμματισμού - αλγοριθμικής θα έπρεπε να υπάρχει. Πως είναι δυνατόν να μπαίνεις σε χολές πληροφορικής χωρίς ένα τέτοιο μάθημα. Είναι σαν να μπαίνεις σε σχολές Χημείας χωρίς χημεία, σε σχολές Αρχαίων χωρίς αρχαία!! Ας το ξανασκεφτούν οι ειδικοί γιατί ένα λάθος σημερινό θα βασανίζει χρόνια πολλά του μαθητές μας. Όπως το λάθος του 1999 που έγινε να μην εξετάζεται το μάθημα της πληροφορικής στην Α και Β Λυκείου!! Πρωτοφανής ανοησία που βασάνιζε την παιδεία 14 χρόνια τώρα!!! Η λύση είναι μία: να μην σχεδιάζουν άνθρωποι που δεν μπαίνουν σε τάξη τα τελευταία 10 χρόνια συνεχόμενα! Πως δεν μπορείς να πας διορθωτής στις Πανελλήνιες αν δεν διδάσκεις το μάθημα τα τελευταία δύο χρόνια; Είδε κάποιος καθηγητής πανεπιστημίου το πρόγραμμα και είπε μπράβο να μπαίνουν τα παιδιά στην Πάτρα, στο ΕΜΠ, στο τμήμα πληροφορικής του ΕΚΠΑ χωρίς να ξέρουν τι είναι αλγόριθμός. Και μην πει κανείς ότι κάτι έχουν κάνει στο Γυμνάσιο, γιατί με την ίδια λογική έχουν κάνει και Μαθηματικά, και Αρχαία, και Φυσική στο γυμνάσιο άρα δεν χρειάζεται να ξανακάνουν στο Λύκειο!! Λίγη περισσότερη προσοχή όταν σχεδιάζεις το μέλλον είναι απαραίτητη. Αλλά να μου πείτε στην Ελλάδα είμαστε. Οι εισηγητές σχεδίων επιλέγονται με άλλα κριτήρια. Μπορούμε να το δούμε και από το χρόνο διαβούλευσης, λίγες μέρες του Αυγούστου για να πάρει απόψεις το υπουργείο για τα επόμενα 15 χρόνια!! Άλλοθι θέλουν. Αλλά μέσα στο άλλοθι ας είναι γραμμένες και απόψεις που φωνάζουν για σοβαρότητα. Άλλοθι θα είναι και αυτές για όσους θα τους λένε "σας τα είχαμε πει" ότι κάποιοι επόμενοι θα καταργήσουν αυτά που οι παρόντες σχεδιάζουν με λίγες μέρες διαβούλευσης.