Οι απόφοιτοι του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών των ΕΠΑ.Λ. να εισάγονται στις αντίστοιχες σχόλες των ΤΕΙ, σε ποσοστό 30 %.
Ετσι με αυτό τον τρόπο δεν θα υπάρξει μόνο στροφή των μαθητών προς τα ΕΠΑΛ, αλλά θα αναπτυχθεί και ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλη την Ευρώπη (το 2004), η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών 65-70% στη Γερμανία και Μ. Βρετανία αντίστοιχα, να επιλέγει την τεχνική εκπαίδευση. Ουραγός είναι η Ιταλία, η Πορτογαλία και τρίτη από το τέλος η Ελλάδα με ποσοστά 24-32% αντίστοιχα.
Οι μαθητές των ΕΠΑΛ έχουν ως στόχο την εισαγωγή τους στα ΤΕΙ, σε αντίθεση με τους μαθητές των ΓΕ.Λ που έχουν ως στόχο την εισαγωγή τους σε κάποιο ΑΕΙ και εδώ θα συμφωνήσουμε όλοι!
Δώστε τους την ευκαιρία!
Υ/Γ: Ανάπτυξη χωρίς τεχνίτες, δεν γίνεται!
Οι απόφοιτοι του δευτεροβάθμιου κύκλου σπουδών των ΕΠΑ.Λ. να εισάγονται στις αντίστοιχες σχόλες των ΤΕΙ, σε ποσοστό 30 %. Ετσι με αυτό τον τρόπο δεν θα υπάρξει μόνο στροφή των μαθητών προς τα ΕΠΑΛ, αλλά θα αναπτυχθεί και ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών, με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν είναι τυχαίο ότι σε όλη την Ευρώπη (το 2004), η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών 65-70% στη Γερμανία και Μ. Βρετανία αντίστοιχα, να επιλέγει την τεχνική εκπαίδευση. Ουραγός είναι η Ιταλία, η Πορτογαλία και τρίτη από το τέλος η Ελλάδα με ποσοστά 24-32% αντίστοιχα. Οι μαθητές των ΕΠΑΛ έχουν ως στόχο την εισαγωγή τους στα ΤΕΙ, σε αντίθεση με τους μαθητές των ΓΕ.Λ που έχουν ως στόχο την εισαγωγή τους σε κάποιο ΑΕΙ και εδώ θα συμφωνήσουμε όλοι! Δώστε τους την ευκαιρία! Υ/Γ: Ανάπτυξη χωρίς τεχνίτες, δεν γίνεται!