Οι πτυχιούχοι του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού έχουν ουσιαστικά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα και αντιμετώπιση από τη Διοίκηση με έναν απόφοιτο Λυκείου, κατά κατάφωρη παράβαση των Προεδρικών Διαταγμάτων, και, ειδικότερα, του ΠΔ 66/2009 που ορίζει τις επιστημονικές δεξιότητες των αποφοίτων του τμήματος.
Πρέπει τα γνωστικά αντικείμενα που άπτονται του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού να διδάσκονται από τους κατεξοχήν επιστημονικά αρμόδιους, όπως έχει γνωμοδοτήσει η ακαδημαϊκή κοινότητα ή πρέπει να επικρατούν διαχρονικά άλλες λογικές? Πού είναι η Ελλάδα που αλλάζει? Η χώρα της αξιοκρατίας και των ίσων ευκαιριών? Τι επιτάσσει το «γενικό» συμφέρον?
Επίσης, ενδεικτική της προχειρότητας (ή αδιαφορίας?) με την οποία αντιμετωπίζονται τα θέματα του Ανοικτού Πανεπιστημίου θεωρώ είναι και η αδιανόητη και τελείως ανορθολογική αντιστοίχηση 1 θεματικής ενότητας με 3 (!) συμβατικά μαθήματα. Δεν γνωρίζω ποιες ήταν οι ανάγκες και οι "πραγματικότητες" το '92 όταν ιδρυόταν το παν/μιο, αλλά αυτή η αντιστοιχία καθίσταται σήμερα τυπικά και ουσιαστικά άκρως ανεδαφική, ενώ επιβάλλεται να ισχύσει η μετριοπαθής και ορθολογική πρόταση για αντιστοιχία 1:5.
Οι πτυχιούχοι του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού έχουν ουσιαστικά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα και αντιμετώπιση από τη Διοίκηση με έναν απόφοιτο Λυκείου, κατά κατάφωρη παράβαση των Προεδρικών Διαταγμάτων, και, ειδικότερα, του ΠΔ 66/2009 που ορίζει τις επιστημονικές δεξιότητες των αποφοίτων του τμήματος. Πρέπει τα γνωστικά αντικείμενα που άπτονται του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού να διδάσκονται από τους κατεξοχήν επιστημονικά αρμόδιους, όπως έχει γνωμοδοτήσει η ακαδημαϊκή κοινότητα ή πρέπει να επικρατούν διαχρονικά άλλες λογικές? Πού είναι η Ελλάδα που αλλάζει? Η χώρα της αξιοκρατίας και των ίσων ευκαιριών? Τι επιτάσσει το «γενικό» συμφέρον? Επίσης, ενδεικτική της προχειρότητας (ή αδιαφορίας?) με την οποία αντιμετωπίζονται τα θέματα του Ανοικτού Πανεπιστημίου θεωρώ είναι και η αδιανόητη και τελείως ανορθολογική αντιστοίχηση 1 θεματικής ενότητας με 3 (!) συμβατικά μαθήματα. Δεν γνωρίζω ποιες ήταν οι ανάγκες και οι "πραγματικότητες" το '92 όταν ιδρυόταν το παν/μιο, αλλά αυτή η αντιστοιχία καθίσταται σήμερα τυπικά και ουσιαστικά άκρως ανεδαφική, ενώ επιβάλλεται να ισχύσει η μετριοπαθής και ορθολογική πρόταση για αντιστοιχία 1:5.