Καλά όλα αυτά που γράφονται, θα πρέπει όμως το Γενικό λύκειο να δίνει γνώσεις γενικές σε όλα τα παιδιά.
Μόνο με μαθήματα ειδικότητας και πολύ θεωρία τα παιδιά θα χάσουν κάθε ενδιαφέρον για την μάθηση της νέας γνώσης και θα τρέχουν στα φροντιστήρια από την Ά λυκείου.
Ας μείνουν οι εξετάσεις μόνο στην 3η λυκείου.
Τα πτυχία αγγλικών και πληροφορικής να αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας να τα χορηγεί και όχι να τα εποπτεύει μόνο ιδιωτικούς φορείς τους οποιόυς και πληρώνουμε. Και όχι με 25άρια τμήματα να διδάσκονται αγγλικά ή να μοιράζονται 3 άτομα τον υπολογίστή. Δεν μπορεί να έχουμε αποτέλεσμα έτσι. Να σπάει το τμήμα στην μέση και να διδάσκονται αυτά τα αντικείμενα. Έτσι κάνουν και τα φροντιστήρια έξω και έχουν επιτυχίες. Αφού υπάρχουν οι καθηγητές βάλτε τους να δουλέψουν. Να προσφέρουν στα παιδιά μας.
Δεν μπορεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου να μην έχει μάθημα γενικής παιδείας την Πληροφορική, σε ένα κόσμο που κινείται πάνω σε αυτή την επιστήμη. Δεν αναφέρομαι στην χρήση (που σωστά βρίσκεται στο Γυμνάσιο) αλλά στην ανάπτυξη εφαρμογών. Ιστοσελίδες, blogs, ηλεκτρονικό εμπόριο, e-shop, πολυμεσικές εφαρμογές, αναζήτηση πληροφοριών, διαχείρηση εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών, διαχείρηση βάσεων δεδομένων και άλλα είναι γνώσεις που θα χρειαστούν τα παιδιά στην αγορά εργασίας σε όποια δουλεία και αν επιχειρήσουν να ανοίξουν. Και μπακάλικο ή συνεργείο ή οτισήποτε άλλο θα τα βρούν μπροστά τους. Επίσης θα πρέπει τα παιδιά να διδάσκονται κανόνες σωστής χρήσης του διαδικτύου γιατί συχνό το φαινόμενο να παρατηρούμε μαθητές με έντονο το φαινόμενο του εθισμού στους υπολογιστές. Νέα σύγχρονη "ασθένια" που πρέπει και το σχολείο να βοηθήσει στην καταπολέμησή της.
Δεν μπορεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου να μην έχει αναβαθμισμένο το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Καθηγητές υπάρχουν και κάθονται. Βάλτε 2ωρο ή 3ώρο το μάθημα, βγάλτε τα παιδιά από τις καφετέρειες και γυμνάστε τα. Με 11 ώρες αρχαία και 8 βιολογία στο θρανίο θα τα κάνουμε σωματικά καλύτερα?
Ένας σκεπτόμενος Γονέας...
Καλά όλα αυτά που γράφονται, θα πρέπει όμως το Γενικό λύκειο να δίνει γνώσεις γενικές σε όλα τα παιδιά. Μόνο με μαθήματα ειδικότητας και πολύ θεωρία τα παιδιά θα χάσουν κάθε ενδιαφέρον για την μάθηση της νέας γνώσης και θα τρέχουν στα φροντιστήρια από την Ά λυκείου. Ας μείνουν οι εξετάσεις μόνο στην 3η λυκείου. Τα πτυχία αγγλικών και πληροφορικής να αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας να τα χορηγεί και όχι να τα εποπτεύει μόνο ιδιωτικούς φορείς τους οποιόυς και πληρώνουμε. Και όχι με 25άρια τμήματα να διδάσκονται αγγλικά ή να μοιράζονται 3 άτομα τον υπολογίστή. Δεν μπορεί να έχουμε αποτέλεσμα έτσι. Να σπάει το τμήμα στην μέση και να διδάσκονται αυτά τα αντικείμενα. Έτσι κάνουν και τα φροντιστήρια έξω και έχουν επιτυχίες. Αφού υπάρχουν οι καθηγητές βάλτε τους να δουλέψουν. Να προσφέρουν στα παιδιά μας. Δεν μπορεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου να μην έχει μάθημα γενικής παιδείας την Πληροφορική, σε ένα κόσμο που κινείται πάνω σε αυτή την επιστήμη. Δεν αναφέρομαι στην χρήση (που σωστά βρίσκεται στο Γυμνάσιο) αλλά στην ανάπτυξη εφαρμογών. Ιστοσελίδες, blogs, ηλεκτρονικό εμπόριο, e-shop, πολυμεσικές εφαρμογές, αναζήτηση πληροφοριών, διαχείρηση εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών, διαχείρηση βάσεων δεδομένων και άλλα είναι γνώσεις που θα χρειαστούν τα παιδιά στην αγορά εργασίας σε όποια δουλεία και αν επιχειρήσουν να ανοίξουν. Και μπακάλικο ή συνεργείο ή οτισήποτε άλλο θα τα βρούν μπροστά τους. Επίσης θα πρέπει τα παιδιά να διδάσκονται κανόνες σωστής χρήσης του διαδικτύου γιατί συχνό το φαινόμενο να παρατηρούμε μαθητές με έντονο το φαινόμενο του εθισμού στους υπολογιστές. Νέα σύγχρονη "ασθένια" που πρέπει και το σχολείο να βοηθήσει στην καταπολέμησή της. Δεν μπορεί το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου να μην έχει αναβαθμισμένο το μάθημα της Φυσικής Αγωγής. Καθηγητές υπάρχουν και κάθονται. Βάλτε 2ωρο ή 3ώρο το μάθημα, βγάλτε τα παιδιά από τις καφετέρειες και γυμνάστε τα. Με 11 ώρες αρχαία και 8 βιολογία στο θρανίο θα τα κάνουμε σωματικά καλύτερα? Ένας σκεπτόμενος Γονέας...