Θεωρώ μεγάλο σφάλμα τη σύνδεση της εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο με τον βαθμό των τάξεων του Λυκείου για τους εξης λόγους:
Οι εκπαιδευτικοί έχουν συμπάθειες αλλά και αντιπάθειες σε μαθητές. Γιατί θα πρέπει να κρίνεται το μέλλον ενος παιδιού από κάποιον εκπαιδευτικό που για κάποιους λόγους το αντιπαθει?
Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τη διαφθορά που θα προκύψει. Σίγουρα κάποιοι θα χρηματιστούν και οπωσδήποτε θα οργιάζουν τα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές τους, όχι τόσο για την απόκτηση γνώσης όσο για την εξασφάλιση του βαθμού.
Θεωρώ μεγάλο σφάλμα τη σύνδεση της εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο με τον βαθμό των τάξεων του Λυκείου για τους εξης λόγους: Οι εκπαιδευτικοί έχουν συμπάθειες αλλά και αντιπάθειες σε μαθητές. Γιατί θα πρέπει να κρίνεται το μέλλον ενος παιδιού από κάποιον εκπαιδευτικό που για κάποιους λόγους το αντιπαθει? Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τη διαφθορά που θα προκύψει. Σίγουρα κάποιοι θα χρηματιστούν και οπωσδήποτε θα οργιάζουν τα ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές τους, όχι τόσο για την απόκτηση γνώσης όσο για την εξασφάλιση του βαθμού.