Θα ήθελα να αναφέρω κάποιες σκέψεις σχετικά με την λεγόμεη Τράπεζα Θεμάτων.Προσωπικά συμφωνώ στο να υπάρχει Τράπεζα θεμάτων,ώστε να εξαλειφθεί το φαινόμενο που συχνά παρουσιάζεται,δηλαδή σε άλλα Λύκεια τα θέματα να είναι απλά και κάθε χρόνο επαναλαμβανόμενα,ενώ σε κάποια άλλα να είναι διαθαθμισμένα όπως πρέπει,σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα,σύμφωνα με τη δέουσα παιδαγωγική αντίληψη.
Θα ήθελα ωστόσο να επισημάνω ότι στη δημιουργία Τραπέζης Θεμάτων σημαίνοντα ρόλο και συμμετοχή θα πρέπει να έχουν οι καθηγητές που διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα στο σχολείο,καθηγητές που γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενό τους και έρχονται σε επαφή με τον μαθητικό πληθυσμό καθημερινά.Καθηγητές που γνωρίζουν από κοντά τις ιδιαιτερότητες των παιδιών,τις ζουν μέσα και έξω από την τάξη και εν τέλει έχουν διαμορφωμένη αντίληψη για τις μαθησιακές ανάγκες των εφήβων και τις μαθησιακές τους δυσκολίες.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το Υπουργείο θα διαπράξει τεράστιο σφάλμα αν αφήσει εκπαιδευτικούς εκτός σχολικού χώρου-είτε συγγραφείς βοηθημάτων είτε φροντιστές-να διαμορφώσουν την τυπολογία των ασκήσεων και των ερωτημάτων,έτσι ώστε να καταστούν οι εξετάσεις και η αξιολόγηση των μαθητών μια στεγνή και άκαμπτη,άχαρη θα έλεγα,διαδικασία,όπως εν πολλοίς συμβαίνει σήμερα.
Σας ευχαριστώ.
Θα ήθελα να αναφέρω κάποιες σκέψεις σχετικά με την λεγόμεη Τράπεζα Θεμάτων.Προσωπικά συμφωνώ στο να υπάρχει Τράπεζα θεμάτων,ώστε να εξαλειφθεί το φαινόμενο που συχνά παρουσιάζεται,δηλαδή σε άλλα Λύκεια τα θέματα να είναι απλά και κάθε χρόνο επαναλαμβανόμενα,ενώ σε κάποια άλλα να είναι διαθαθμισμένα όπως πρέπει,σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα,σύμφωνα με τη δέουσα παιδαγωγική αντίληψη. Θα ήθελα ωστόσο να επισημάνω ότι στη δημιουργία Τραπέζης Θεμάτων σημαίνοντα ρόλο και συμμετοχή θα πρέπει να έχουν οι καθηγητές που διδάσκουν τα αντίστοιχα μαθήματα στο σχολείο,καθηγητές που γνωρίζουν σε βάθος το αντικείμενό τους και έρχονται σε επαφή με τον μαθητικό πληθυσμό καθημερινά.Καθηγητές που γνωρίζουν από κοντά τις ιδιαιτερότητες των παιδιών,τις ζουν μέσα και έξω από την τάξη και εν τέλει έχουν διαμορφωμένη αντίληψη για τις μαθησιακές ανάγκες των εφήβων και τις μαθησιακές τους δυσκολίες. Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι το Υπουργείο θα διαπράξει τεράστιο σφάλμα αν αφήσει εκπαιδευτικούς εκτός σχολικού χώρου-είτε συγγραφείς βοηθημάτων είτε φροντιστές-να διαμορφώσουν την τυπολογία των ασκήσεων και των ερωτημάτων,έτσι ώστε να καταστούν οι εξετάσεις και η αξιολόγηση των μαθητών μια στεγνή και άκαμπτη,άχαρη θα έλεγα,διαδικασία,όπως εν πολλοίς συμβαίνει σήμερα. Σας ευχαριστώ.