Στα οικονομικά μαθήματα δίνεται ασήμαντος χρόνος και η διδασκαλία τους δεν είναι επαρκής, αφού περιέχεται ως μη διακριτό αντικείμενο στην πολιτική παιδεία. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει γνώση στην Οικονομία, είναι η ίδια η καθημερινότητα, θα προσφέρει σημαντική βοήθεια στην επαγγελματική αποκατάσταση-εισόδημα στους πολίτες αυτής της χώρας και στην έξοδο από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Στην Α΄ Λυκείου η Οικονομία πρέπει να είναι ξεκάθαρο μάθημα. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή έχουν διδαχθεί οι μαθητές στην αμέσως προηγούμενη τάξη.
Στην Β΄ Λυκείου λείπει η Ομάδα προσανατολισμού των Οικονομικών Σπουδών και για την προετοιμασία αντίστοιχης Ομάδας της Γ΄ τάξης.
Στη Γ΄ Λυκείου στην Ομάδα προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών να μείνει το μάθημα "Οικονομία " και τα στοιχεία «Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών» να γίνουν «Οικονομικών Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών» με διακριτά αντικείμενα.
Στα οικονομικά μαθήματα δίνεται ασήμαντος χρόνος και η διδασκαλία τους δεν είναι επαρκής, αφού περιέχεται ως μη διακριτό αντικείμενο στην πολιτική παιδεία. Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει γνώση στην Οικονομία, είναι η ίδια η καθημερινότητα, θα προσφέρει σημαντική βοήθεια στην επαγγελματική αποκατάσταση-εισόδημα στους πολίτες αυτής της χώρας και στην έξοδο από τη δύσκολη οικονομική συγκυρία. Στην Α΄ Λυκείου η Οικονομία πρέπει να είναι ξεκάθαρο μάθημα. Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή έχουν διδαχθεί οι μαθητές στην αμέσως προηγούμενη τάξη. Στην Β΄ Λυκείου λείπει η Ομάδα προσανατολισμού των Οικονομικών Σπουδών και για την προετοιμασία αντίστοιχης Ομάδας της Γ΄ τάξης. Στη Γ΄ Λυκείου στην Ομάδα προσανατολισμού Οικονομικών-Πολιτικών-Κοινωνικών Σπουδών να μείνει το μάθημα "Οικονομία " και τα στοιχεία «Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών» να γίνουν «Οικονομικών Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών» με διακριτά αντικείμενα.