Στις 13 Αυγούστου 2013, 19:15 ο Κυριάκος Παππάς έγραψε "Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος θόρυβος για την Πληροφορική από τη στιγμή που ο μαθητής μπορεί μέχρι την Γ΄ Γυμνασίου να αποκτήσει τις βασικές δεξιότητες και μία πιστοποίηση. Γιατί πρέπει να είναι και Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;"
Το Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα δεν είναι η δεξιότητα χρήσης στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά ο δομημένος προγραμματισμός. Για να σας το εξηγήσω με χημικούς όρους, η δεξιότητα χρήσης είναι η εμπειρία στην ασφαλή χρήση των εργαλείων ενός χημικού εργαστηρίου ενώ ο προγραμματισμός είναι θεωρητική γνώση της χρήσης ενός χημικού εργαστηρίου για την παραγωγή "στολιδιών και πετραδιών απο σκύβαλα" όπως είχε γράψει ο Κωστής Παλαμάς για την Χημεία.
"Τι ωφελεί η κατασκευή αλγορίθμων στο Γεωπόνο, στο Μηχανικό, στο Φυσικό κ.λ.π.;"
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι κατευθύνσεις που αναφέρετε γιατί ο Μηχανικός και ο Φυσικός θα αντιμετωπίσουν μαθήματα προγραμματισμού απο το 1ο ή το 2ο εξάμηνο. O Μηχανικός μπορεί να χρειαστεί προγραμματισμό για τον αλγοριθμικό χειρισμό ενός CΝC τόρνου, ενώ ο Φυσικός για τον τομέα της Υπολογιστικής Φυσικής. (Υποθέτω οτι με τον όρο Μηχανικό εννοείτε Μηχανολόγο και όχι Ηλεκτρολόγο, Ηλεκτρονικό, Παραγωγής και Διοίκησης κλπ στους οποίους η ανάγκη Πληροφορικής/Προγραμματισμού είναι προφανής)
Το μάθημα του Προγραμματισμού πρέπει συνεπώς να εξετάζεται για εισαγωγή σε σχολές που έχουν σχέση με τον Προγραμματισμό όπως είναι επίσης λογικό να εξετάζεται το μάθημα της Χημείας για εισαγωγή σε σχολές που έχουν σχέση με την Χημεία, όπως πχ. το Γεωπωνικό.
Η κατάργηση του Προγραμματισμού είναι μεγάλο λάθος και πρέπει να διορθωθεί. Το υπουργείο πρέπει να αντιληφθεί οτι οι απαιτήσεις του 21ου αιώνα για σοβαρή Πληροφορική δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που ίσχυαν την εποχή των Δεσμών.
Η επιλογή ανάμεσα σε Προγραμματισμό ή Χημεία για Θετικές/Πολυτεχνικές σχολές καθώς και η επιλογή ανάμεσα σε Κοινωνικές & Πολιτικές Επιστήμες ή Προγραμματισμό για Οικονομικές σχολές θα εξασφαλίσει καλύτερους υποψηφίους για τις σχολές αυτές.
Στις 13 Αυγούστου 2013, 19:15 ο Κυριάκος Παππάς έγραψε "Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος θόρυβος για την Πληροφορική από τη στιγμή που ο μαθητής μπορεί μέχρι την Γ΄ Γυμνασίου να αποκτήσει τις βασικές δεξιότητες και μία πιστοποίηση. Γιατί πρέπει να είναι και Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα;" Το Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα δεν είναι η δεξιότητα χρήσης στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές αλλά ο δομημένος προγραμματισμός. Για να σας το εξηγήσω με χημικούς όρους, η δεξιότητα χρήσης είναι η εμπειρία στην ασφαλή χρήση των εργαλείων ενός χημικού εργαστηρίου ενώ ο προγραμματισμός είναι θεωρητική γνώση της χρήσης ενός χημικού εργαστηρίου για την παραγωγή "στολιδιών και πετραδιών απο σκύβαλα" όπως είχε γράψει ο Κωστής Παλαμάς για την Χημεία. "Τι ωφελεί η κατασκευή αλγορίθμων στο Γεωπόνο, στο Μηχανικό, στο Φυσικό κ.λ.π.;" Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι κατευθύνσεις που αναφέρετε γιατί ο Μηχανικός και ο Φυσικός θα αντιμετωπίσουν μαθήματα προγραμματισμού απο το 1ο ή το 2ο εξάμηνο. O Μηχανικός μπορεί να χρειαστεί προγραμματισμό για τον αλγοριθμικό χειρισμό ενός CΝC τόρνου, ενώ ο Φυσικός για τον τομέα της Υπολογιστικής Φυσικής. (Υποθέτω οτι με τον όρο Μηχανικό εννοείτε Μηχανολόγο και όχι Ηλεκτρολόγο, Ηλεκτρονικό, Παραγωγής και Διοίκησης κλπ στους οποίους η ανάγκη Πληροφορικής/Προγραμματισμού είναι προφανής) Το μάθημα του Προγραμματισμού πρέπει συνεπώς να εξετάζεται για εισαγωγή σε σχολές που έχουν σχέση με τον Προγραμματισμό όπως είναι επίσης λογικό να εξετάζεται το μάθημα της Χημείας για εισαγωγή σε σχολές που έχουν σχέση με την Χημεία, όπως πχ. το Γεωπωνικό. Η κατάργηση του Προγραμματισμού είναι μεγάλο λάθος και πρέπει να διορθωθεί. Το υπουργείο πρέπει να αντιληφθεί οτι οι απαιτήσεις του 21ου αιώνα για σοβαρή Πληροφορική δεν έχουν καμιά σχέση με αυτά που ίσχυαν την εποχή των Δεσμών. Η επιλογή ανάμεσα σε Προγραμματισμό ή Χημεία για Θετικές/Πολυτεχνικές σχολές καθώς και η επιλογή ανάμεσα σε Κοινωνικές & Πολιτικές Επιστήμες ή Προγραμματισμό για Οικονομικές σχολές θα εξασφαλίσει καλύτερους υποψηφίους για τις σχολές αυτές.