Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλεξανδρος Τ. | 27 Νοεμβρίου 2009, 18:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς κάποιοι εκπαιδευτικοί έχουν την ψευδαίσθηση οτι μπορούν να φτιάξουν νόμους που θα ευνοήσουν τον προσωπικό τους διορισμό, κατασκευάζοντας μία 'αξιοκρατία' κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους.. Κ.Υπουργέ, δύο πράγματα είστε υποχρεωμένοι να λάβετε υπ'όψη: α)κοινωνική δικαιοσύνη β)το Σύνταγμα... Στο 103 του Συντάγματος αναφέρεται ρητά : προσλήψεις μέσω διαγωνισμών ή αντικειμενικών κριτηρίων.. Το διαζευτικό 'ή' μας επιτρέπει την διαίρεση προσλήψεων σε δύο κατηγορίες..α)μέσω διαγωνισμού Ασέπ(υπάρχει) β) μέσω αντικειμενικών κριτηρίων όπως ημερομηνία κτήσης πτυχίου και βαθμός, τα οποία συνδέονται άμεσα με την κοινωνική δικαιοσύνη, καθώς η προτεραιότητα κατά χρονολογία αλλά και επίδοσης αποτελεί το πλέον δίκαιο και αντικειμενικό κριτήριο.. Η δεύτερη ομως κατηγορία είναι αυτή που καταπατήθηκε και πρέπει να αποκατασταθεί..Είναι πολύ απλό: ΟΛΕΣ οι μορφές διδασκαλίας από την ωρομισθία σε ολοήμερο μέχρι πρόσθετη διδακτική, ενισχυτική, δεύτερης ευκαιρίας, εκκλησιαστικά, Σιβιτανίδειο κτλ. ΠΡΕΠΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να περνάνε μέσα από τα δύο αυτα κριτήρια, δηλαδή την προτεραιότητα των πινάκων!...Ο γραπτός διαγωνισμός ΔΕΝ έχει καμιά δουλειά στην κατηγορία αυτή...Η πραγματική προϋπηρεσία μέσω δίκαιης προτεραιότητας είναι το πιο ΙΣΧΥΡΟ ΠΡΟΣΟΝ για να διδάξει κανείς αφού απέκτησε το αντίστοιχο πτυχίο! Δεν μας τιμά όμως καθόλου, να απαιτούμε τήρηση πινάκων και από την άλλη να ισχυριζόμαστε ότι τα μόρια προσθετης διδακτικής και όλων των άλλων παραθύρων, έτσι όπως μέχρι τώρα αποκτήθηκαν, θα πρέπει να υπολογίζονται για το διορισμό μας!... Είναι υποκρισία να υπερασπιζεται κανείς του πίνακες όταν ο ίδιος τους καταπάτησε με διάφορα 'ψαγμένα' κόλπα... Ο Ασέπ ΔΕΝ έχει καμιά δουλειά στο ποσοστό των διορισμών μέσω πραγματικής προϋπηρεσίας, ΑΛΛΑ με την προϋπόθεση ότι τα μόρια αυτά αποκτούνται με την τήρηση των ΔΥΟ αντικειμενικών κριτηρίων(ημ/νια κτησης και βαθμος πτυχιου) , άρα με την ΤΗΡΗΣΗ των ΠΙΝΑΚΩΝ... Αν λοιπόν δεν θέλουμε να επιβληθεί ο Ασέπ, θα πρέπει να ζητήσουμε επιτακτικά την διέλευση ΟΛΩΝ των προσλήψεων σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ μορφή διδασκαλίας και σχολείου, ΜΕΣΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τους ΠΙΝΑΚΕΣ... Ας φροντίσουμε λοιπόν να εντάξουμε όλες τις προσλήψεις μεσα από τους πίνακες, ώστε να μήν δίνουμε πατήματα στην κυβέρνηση να ισχυρίζεται ότι μέσα από τον Ασέπ θα λύσει τα προβλήματα αξιοκρατίας.. Αυτή είναι και η ευθύνη των σωματείων και συλλόγων, που τόσα χρόνια βολευόντουσαν από το άναρχο καθεστώς, αφού 'τσιμπούσαν' κάτι παραπάνω..Τουλάχιστον ας σταθούν στο ύψος των περιστάσεων τώρα, και ας φροντίσουν το γρηγορότερο για την αποκατάσταση αυτή!!!