Η μη ορθή γνώση τόσο της χρήσης όσο και της πραγματικής αξία της πληροφορικής και η έλλειψη "πληροφορικής" παιδείας απορρέει από την παρούσα διαβούλευση. Επιτέλους ας καταλάβουν οι διαφωνούνται με την τεκμηριώμενη άποψη και τις εισηγήσεις των καθηγητών πληροφορικής και όλων των υπολοίπων που καταθέτουν τεκμηριωμένες προτάσεις ότι το site αυτό δημιουργήθηκε για διαβούλευση ενός νομοσχεδίου με κατάθεση προτάσεων και όχι για φιλολογικούς διαλόγους και ανταλλαγή απόψεων (αυτά μπορούν κάλλιστα να τα κάνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - αν τα γνωρίζουν). Αν γίνεται ή οχι μάθημα πληροφορικής (προγραμματισμού) στα σχολεία το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά και τεκμήριο αποτελούν τα πρόσφατα πολύ θετικά αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα του προγραμματισμού και οι υψηλοί βαθμοί που έλαβαν όλοι οι μαθητές. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα. Παρακαλώ όπως οι αρμόδιοι για τη διαβούλευση περιορίσουν την ανάρτηση σε μηνύματα με πραγματικές προτάσεις και εισηγήσεις οι οποίες θα βοηθήσουν το έργο του Υπουργείου προς όφελος της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.
Η μη ορθή γνώση τόσο της χρήσης όσο και της πραγματικής αξία της πληροφορικής και η έλλειψη "πληροφορικής" παιδείας απορρέει από την παρούσα διαβούλευση. Επιτέλους ας καταλάβουν οι διαφωνούνται με την τεκμηριώμενη άποψη και τις εισηγήσεις των καθηγητών πληροφορικής και όλων των υπολοίπων που καταθέτουν τεκμηριωμένες προτάσεις ότι το site αυτό δημιουργήθηκε για διαβούλευση ενός νομοσχεδίου με κατάθεση προτάσεων και όχι για φιλολογικούς διαλόγους και ανταλλαγή απόψεων (αυτά μπορούν κάλλιστα να τα κάνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - αν τα γνωρίζουν). Αν γίνεται ή οχι μάθημα πληροφορικής (προγραμματισμού) στα σχολεία το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά και τεκμήριο αποτελούν τα πρόσφατα πολύ θετικά αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων στο μάθημα του προγραμματισμού και οι υψηλοί βαθμοί που έλαβαν όλοι οι μαθητές. Όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια του αέρα. Παρακαλώ όπως οι αρμόδιοι για τη διαβούλευση περιορίσουν την ανάρτηση σε μηνύματα με πραγματικές προτάσεις και εισηγήσεις οι οποίες θα βοηθήσουν το έργο του Υπουργείου προς όφελος της ΠΑΙΔΕΙΑΣ και των ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.