--------ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΙΔΑΧ ΣΕ ΕΔΙΠ - ΑΔΙΚΙΑ --------
Θεωρώ εξαιρετικά άδικη την μετατροπή των ΙΔΑΧ με διδακτορικό δίπλωμα σε ΕΔΙΠ.
Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν ΙΔΑΧ στα πανεπιστήμια, μέσω της μετατροπής συμβάσεων έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Δεν πέρασαν από ΚΑΜΜΙΑ κρίση και ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΕΠ. Οι δε "αοριστικοποιήσεις" τους, έγιναν σε θέσεις διοικητικού προσωπικού.
Παράλληλα χιλιάδες συνάδελφοί τους της ίδιας ειδικότητας και με τα ίδια προσόντα, διαγωνιστήκαμε και διοριστήκαμε στην εκπαίδευση μέσω ΑΣΕΠ.
Με ποιά λογική λοιπόν το υπουργείο θεωρεί πως οι εν λόγω θέσεις ΕΔΙΠ πρέπει να καλυφθούν από τους (στη συντριπτική τους πλειοψηφία ευνοιοκρατικά τοποθετημένους) ΙΔΑΧ και όχι από τους εκπαιδευτικούς της Βθμιας με τα ίδια επιστημονικά προσόντα;
--------ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΙΔΑΧ ΣΕ ΕΔΙΠ - ΑΔΙΚΙΑ -------- Θεωρώ εξαιρετικά άδικη την μετατροπή των ΙΔΑΧ με διδακτορικό δίπλωμα σε ΕΔΙΠ. Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν ΙΔΑΧ στα πανεπιστήμια, μέσω της μετατροπής συμβάσεων έργου σε συμβάσεις αορίστου χρόνου. Δεν πέρασαν από ΚΑΜΜΙΑ κρίση και ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΣΕΠ. Οι δε "αοριστικοποιήσεις" τους, έγιναν σε θέσεις διοικητικού προσωπικού. Παράλληλα χιλιάδες συνάδελφοί τους της ίδιας ειδικότητας και με τα ίδια προσόντα, διαγωνιστήκαμε και διοριστήκαμε στην εκπαίδευση μέσω ΑΣΕΠ. Με ποιά λογική λοιπόν το υπουργείο θεωρεί πως οι εν λόγω θέσεις ΕΔΙΠ πρέπει να καλυφθούν από τους (στη συντριπτική τους πλειοψηφία ευνοιοκρατικά τοποθετημένους) ΙΔΑΧ και όχι από τους εκπαιδευτικούς της Βθμιας με τα ίδια επιστημονικά προσόντα;