Στους στόχους δεν αναφέρεται η λειτουργία του Γενικού Λυκείου σαν αγωγός προς την Ανώτατη Εκπαίδευση, παρότι το πρόγραμμα διδασκαλίας από τη Β' τάξη, προς τα εκεί συγκλίνει. Μια τέτοια δήλωση θα έπρεπε να κατέχει θεμελιακή θέση - ουσιαστικά θέση ορισμού του Λυκείου - και όλοι οι αναφερθέντες στόχοι να υποταχθούν σ' αυτή σαν αρχές για την σφυρηλάτηση επιστημόνων με ευρύτερες ευαισθησίες και καλλιέργεια.
Προφανώς, δεν υπάρχει ρητή δήλωση για ένα τέτοιο ρόλο του Λυκείου, αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι κλείνεται η πόρτα σε όσους θέλουν μόνο να αποφοιτήσουν το Λύκειο.
Με δεδομένο όμως ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό, ο μαθητής που θα διαλέξει το Γενικό Λύκειο σκοπεύει να συνεχίσει, θα ανέβαζε κατά πολύ την αξία του, η υιοθέτηση του παραπάνω ορισμού (προετοιμασία για ανώτατες σπουδές). Αυτό θα επηρέαζε και τον τρόπο προαγωγής στην επόμενη τάξη, έτσι ώστε να γινόταν ένα ξεκαθάρισμα από την Α' και Β' ταξη, πράγμα που θα ανέβαζε σημαντικά το επίπεδο διδασκαλίας στην Β' και Γ' τάξεις. Διότι, το επίπεδο διδασκαλίας δεν εξαρτάται μόνο από τον καθηγητή αλλα και από το μέσο και κατώτατο επίπεδο των μαθητών της τάξης.
Στα ειδικότερα αρθρα θα εξειδικεύσω τις προτάσεις.
Στους στόχους δεν αναφέρεται η λειτουργία του Γενικού Λυκείου σαν αγωγός προς την Ανώτατη Εκπαίδευση, παρότι το πρόγραμμα διδασκαλίας από τη Β' τάξη, προς τα εκεί συγκλίνει. Μια τέτοια δήλωση θα έπρεπε να κατέχει θεμελιακή θέση - ουσιαστικά θέση ορισμού του Λυκείου - και όλοι οι αναφερθέντες στόχοι να υποταχθούν σ' αυτή σαν αρχές για την σφυρηλάτηση επιστημόνων με ευρύτερες ευαισθησίες και καλλιέργεια. Προφανώς, δεν υπάρχει ρητή δήλωση για ένα τέτοιο ρόλο του Λυκείου, αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι κλείνεται η πόρτα σε όσους θέλουν μόνο να αποφοιτήσουν το Λύκειο. Με δεδομένο όμως ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό, ο μαθητής που θα διαλέξει το Γενικό Λύκειο σκοπεύει να συνεχίσει, θα ανέβαζε κατά πολύ την αξία του, η υιοθέτηση του παραπάνω ορισμού (προετοιμασία για ανώτατες σπουδές). Αυτό θα επηρέαζε και τον τρόπο προαγωγής στην επόμενη τάξη, έτσι ώστε να γινόταν ένα ξεκαθάρισμα από την Α' και Β' ταξη, πράγμα που θα ανέβαζε σημαντικά το επίπεδο διδασκαλίας στην Β' και Γ' τάξεις. Διότι, το επίπεδο διδασκαλίας δεν εξαρτάται μόνο από τον καθηγητή αλλα και από το μέσο και κατώτατο επίπεδο των μαθητών της τάξης. Στα ειδικότερα αρθρα θα εξειδικεύσω τις προτάσεις.