θεωρώ πως το να σταματήσουν ουσιαστικά οι μαθητές να διδάσκονται Πληροφορική στην Γ' Γυμνασίου είναι μεγάλο λάθος. Είναι μια επιστήμη,ένα μάθημα που έχει ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τον ψηφιακό εγγραμματισμό, ένα μάθημα απαραίτητο στις μέρες μας κι ιδιαίτερα για την εισαγωγή των μαθητών σε ανάλογες σχολές.
θεωρώ πως το να σταματήσουν ουσιαστικά οι μαθητές να διδάσκονται Πληροφορική στην Γ' Γυμνασίου είναι μεγάλο λάθος. Είναι μια επιστήμη,ένα μάθημα που έχει ως στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και τον ψηφιακό εγγραμματισμό, ένα μάθημα απαραίτητο στις μέρες μας κι ιδιαίτερα για την εισαγωγή των μαθητών σε ανάλογες σχολές.