• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΦΗ ΤΑΤΣΗ' | 27 Νοεμβρίου 2009, 18:28

    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΖΟΝΤΑ.ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΩΡΟ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΜΑΘΗΤΕΣ, ΓΟΝΕΙΣ,ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ). 1.ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ -ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. 2.ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΠΕΡΙΒΟΗΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ -ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ- ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙ -ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ- .ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΟΤΑΝ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ, Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΕΛΛΕΙΠΗΣ.Κ,Λ.Π. 3.Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ, ΟΤΑΝ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ. 4.ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ -ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΕΟΝΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ. 5. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ. 6.ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ . 7. Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ , ΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΥΠΙΚΑ, ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΗ Β΄ΚΑΙ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ