Πέρα από το γεγονός οτι δεν υπάρχει χώρα χωρίς μάθημα αλγοριθμικής στο πρόγραμμα του Λυκείου (επιβεβαίωση στο σύνδεσμο),
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/048EN.pdf
(EURYDICE «Key Data on Information and Communication Technology in Schools in Europe»),
με μισό καθηγητή πληροφορικής στα Λύκεια καλύτερα να ρωτήσετε τους Διευθυντές εκπαίδευσης και κυρίως τους Διευθυντές σχολείων για το πόσο δύσκολα θα λειτουργήσουν τα σχολεία όσον αφορά διοικητικές εργασίες όπως αρχείο σχολικής μονάδας, ιστοσελίδες, ιστολόγια, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, συντήρηση εργαστηρίου και κάθε είδους τεχνικής στήριξης που παρέχουμε στα σχολεία.
Με τιμή
Πέτρος Τσιγκρης ΠΕ20
Πέρα από το γεγονός οτι δεν υπάρχει χώρα χωρίς μάθημα αλγοριθμικής στο πρόγραμμα του Λυκείου (επιβεβαίωση στο σύνδεσμο), http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/key_data_series/048EN.pdf (EURYDICE «Key Data on Information and Communication Technology in Schools in Europe»), με μισό καθηγητή πληροφορικής στα Λύκεια καλύτερα να ρωτήσετε τους Διευθυντές εκπαίδευσης και κυρίως τους Διευθυντές σχολείων για το πόσο δύσκολα θα λειτουργήσουν τα σχολεία όσον αφορά διοικητικές εργασίες όπως αρχείο σχολικής μονάδας, ιστοσελίδες, ιστολόγια, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, συντήρηση εργαστηρίου και κάθε είδους τεχνικής στήριξης που παρέχουμε στα σχολεία. Με τιμή Πέτρος Τσιγκρης ΠΕ20