Απαράδεκτη η υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Λύκειο το 2013. Δείτε τι γίνεται στις άλλες χώρες.
Που είναι το Τεχνολογικό Λύκειο που ακούγαμε τα προηγούμενα χρόνια;
Η πληροφορική πρέπει να αναβαθμιστεί γιατί:
1) Είναι αδιανόητο μαθητής που τελειώνει το Λύκειο να μην είναι ΑΡΤΙΑ καταρτισμένος στη χρήση υπολογιστών.
2) Με το μάθημα του Προγραμματισμού που είναι η επιστήμη μας οι μαθητές μπαίνουν στην πολύτ σημαντική αλγοριθμική σκέψη πολύ περισσότερο απ' ότι σε άλλα μαθήματα.
Και επίσης πρέπει να υπάρχουν συνάδελφοι πληροφορικής με οργανική σε όλα τα λύκεια γιατί αναλαμβάνουν σημαντικό κομμάτι της διοικητικής δουλειάς, ανεβάζουτν ιστοσελίδες για τα σχολεία και τα προγράμματα που τρέχουν στα σχολεία και είναι πιο ενημερωμένοι σε θέματα που αφορούν νέες τεχνολογίες.
Η παιδεία πρέπει να προχωρήσει μπροστά.
Απαράδεκτη η υποβάθμιση της Πληροφορικής στο Λύκειο το 2013. Δείτε τι γίνεται στις άλλες χώρες. Που είναι το Τεχνολογικό Λύκειο που ακούγαμε τα προηγούμενα χρόνια; Η πληροφορική πρέπει να αναβαθμιστεί γιατί: 1) Είναι αδιανόητο μαθητής που τελειώνει το Λύκειο να μην είναι ΑΡΤΙΑ καταρτισμένος στη χρήση υπολογιστών. 2) Με το μάθημα του Προγραμματισμού που είναι η επιστήμη μας οι μαθητές μπαίνουν στην πολύτ σημαντική αλγοριθμική σκέψη πολύ περισσότερο απ' ότι σε άλλα μαθήματα. Και επίσης πρέπει να υπάρχουν συνάδελφοι πληροφορικής με οργανική σε όλα τα λύκεια γιατί αναλαμβάνουν σημαντικό κομμάτι της διοικητικής δουλειάς, ανεβάζουτν ιστοσελίδες για τα σχολεία και τα προγράμματα που τρέχουν στα σχολεία και είναι πιο ενημερωμένοι σε θέματα που αφορούν νέες τεχνολογίες. Η παιδεία πρέπει να προχωρήσει μπροστά.