Θα ήθελα να καταγραφεί ότι η υποστήριξη του προγραμματισμού για την εισαγωγή σε θετικές και πολυτεχνικές σχολές δεν είναι συντεχνιακό επιχείρημα. Υποστηρίζεται από διεπιστημονικό ρεύμα, επειδή ξέρουμε και οι υπόλοιποι πόσο απαραίτητος είναι ο προγραματισμός σε ανώτερο επίπεδο στις επιστήμες μας. Όσοι δεν σπουδάσαμε προγραμματισμό στο σχολείο είμαστε αγράμματοι, στα ξένα κυρίως πανεπιστήμια.
Υπάρχουν βεβαίως και πολλά άλλα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν από ειδικούς εδώ μέσα. Θέλω τα παιδιά μου να καταλαβαίνουν τον τρόπο που σκέφτεται και ο υπόλοιπος κόσμος, και ας αποφασίσουν τα ίδια αν θα τον ακολουθήσουν.
Βιολόγος
Θα ήθελα να καταγραφεί ότι η υποστήριξη του προγραμματισμού για την εισαγωγή σε θετικές και πολυτεχνικές σχολές δεν είναι συντεχνιακό επιχείρημα. Υποστηρίζεται από διεπιστημονικό ρεύμα, επειδή ξέρουμε και οι υπόλοιποι πόσο απαραίτητος είναι ο προγραματισμός σε ανώτερο επίπεδο στις επιστήμες μας. Όσοι δεν σπουδάσαμε προγραμματισμό στο σχολείο είμαστε αγράμματοι, στα ξένα κυρίως πανεπιστήμια. Υπάρχουν βεβαίως και πολλά άλλα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν από ειδικούς εδώ μέσα. Θέλω τα παιδιά μου να καταλαβαίνουν τον τρόπο που σκέφτεται και ο υπόλοιπος κόσμος, και ας αποφασίσουν τα ίδια αν θα τον ακολουθήσουν. Βιολόγος