Η Πληροφορική ως προγραμματισμός και ως αλγοριθμική ανάπτυξη είναι το μόνο μάθημα το οποίο έχει την δυνατότητα να αναπτύξει και να ενισχύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την αναλυτική και συνθετική ικανότητα των μαθητών. Θα έπρεπε να υπάρχει από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού ως και την Γ' Λυκείου όπου τα θέματα εκεί θα ήταν σαφώς πιο προχωρημένα. Όταν όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ θετικών και τεχνολογικών επιστημών της χώρας έχουν τουλάχιστον ένα μάθημα προγραμματισμού, πώς είναι δυνατόν αυτό το μάθημα να λείπει από την Β' και Γ' Λυκείου. Όταν η Πληροφορική είναι ένας από τους τομείς που παρά την οικονομική κρίση συνεχίζει να αναπτύσσεται πώς είναι δυνατόν αυτή να λείπει από το "Νέο" Λύκειο.
Η Πληροφορική ως προγραμματισμός και ως αλγοριθμική ανάπτυξη είναι το μόνο μάθημα το οποίο έχει την δυνατότητα να αναπτύξει και να ενισχύσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την αναλυτική και συνθετική ικανότητα των μαθητών. Θα έπρεπε να υπάρχει από τις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού ως και την Γ' Λυκείου όπου τα θέματα εκεί θα ήταν σαφώς πιο προχωρημένα. Όταν όλα τα ΑΕΙ και ΤΕΙ θετικών και τεχνολογικών επιστημών της χώρας έχουν τουλάχιστον ένα μάθημα προγραμματισμού, πώς είναι δυνατόν αυτό το μάθημα να λείπει από την Β' και Γ' Λυκείου. Όταν η Πληροφορική είναι ένας από τους τομείς που παρά την οικονομική κρίση συνεχίζει να αναπτύσσεται πώς είναι δυνατόν αυτή να λείπει από το "Νέο" Λύκειο.