Γιατί θα πρέπει να αποτελεί κόκκινη γραμμή ο αριθμός 4 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση;
Πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο για όλους να αναθεωρηθεί και να γίνει 5 για τους παρακάτω λόγους:
1)Η βαθμολόγηση του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι ένα μεγάλο πρόβλημα με συχνές αναβαθμολογήσεις και μεγάλες διαφορές μεταξύ των 2 βαθμολογητών, πράγμα λογικό γιατί βαθμολογείται ανάλογα με την κρίση του βαθμολογητή. Άρα θα ήταν άδικο κάποιος που στοχεύει σε υψηλόβαθμες σχολές να μην πιάνει τη βάση εισαγωγής μόνο και μόνο επειδή δεν έγραψε καλά στην έκθεση.
2)Για τους ίδιους λόγους θα μετράει λιγότερο και ο Β.Π.Α.
3)Οι μαθητές θα έχουν περισσότερες γνώσεις γενικής παιδείας
4)Οι μαθητές θα μπορούν να ανοίγουν περισσότερα σχολές ανάλογα με το πεδίο που βρίσκονται.
Θα μπορούσε να γίνει λοιπόν:
α) Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές :
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Αρχαία, (9)
III. Ιστορία (4)
IV. Λατινικά και(3)
V. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών(4)
β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Μαθηματικά,(6)
III. Φυσική (5)
IV. Χημεία και(4)
V. Πληροφορική(Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον)(5)
γ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Υγείας
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Φυσική(5)
III. Χημεία (4)
IV. Βιολογία και (5)
V. Μαθηματικά (6)
δ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες,Παιδαγωγικά Τμήματα:
I. Νεοελληνική Γλώσσα
II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής,(6)
III. Οικονομία & Διοίκηση(5)
IV. Ιστορία και(5)
V. Αρχές Φυσικών Επιστημών (4)
Με αυτό τον τρόπο και οι μαθητές θα έχουν περισσότερες επιλογές στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού και οι γενικές γνώσεις τους θα είναι περισσότερες και θα μειώσουμε τους κινδύνους που προανέφερα και στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες θα μπει το μάθημα της Πληροφορικής που θεωρώ απαραίτητο, όπως και τόσα τμήματα Πανεπιστημίων.
Οι αντίστοιχες αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας θα μπορούσαν να είναι αυτές μέσα στις παρενθέσεις.
Ευχαριστώ
Γιατί θα πρέπει να αποτελεί κόκκινη γραμμή ο αριθμός 4 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Πιστεύω πως θα ήταν καλύτερο για όλους να αναθεωρηθεί και να γίνει 5 για τους παρακάτω λόγους: 1)Η βαθμολόγηση του μαθήματος της Νεοελληνικής Γλώσσας είναι ένα μεγάλο πρόβλημα με συχνές αναβαθμολογήσεις και μεγάλες διαφορές μεταξύ των 2 βαθμολογητών, πράγμα λογικό γιατί βαθμολογείται ανάλογα με την κρίση του βαθμολογητή. Άρα θα ήταν άδικο κάποιος που στοχεύει σε υψηλόβαθμες σχολές να μην πιάνει τη βάση εισαγωγής μόνο και μόνο επειδή δεν έγραψε καλά στην έκθεση. 2)Για τους ίδιους λόγους θα μετράει λιγότερο και ο Β.Π.Α. 3)Οι μαθητές θα έχουν περισσότερες γνώσεις γενικής παιδείας 4)Οι μαθητές θα μπορούν να ανοίγουν περισσότερα σχολές ανάλογα με το πεδίο που βρίσκονται. Θα μπορούσε να γίνει λοιπόν: α) Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές : I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Αρχαία, (9) III. Ιστορία (4) IV. Λατινικά και(3) V. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών(4) β) Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά,(6) III. Φυσική (5) IV. Χημεία και(4) V. Πληροφορική(Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον)(5) γ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Υγείας I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Φυσική(5) III. Χημεία (4) IV. Βιολογία και (5) V. Μαθηματικά (6) δ) Ε.Π.Ε – Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες,Παιδαγωγικά Τμήματα: I. Νεοελληνική Γλώσσα II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής,(6) III. Οικονομία & Διοίκηση(5) IV. Ιστορία και(5) V. Αρχές Φυσικών Επιστημών (4) Με αυτό τον τρόπο και οι μαθητές θα έχουν περισσότερες επιλογές στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού και οι γενικές γνώσεις τους θα είναι περισσότερες και θα μειώσουμε τους κινδύνους που προανέφερα και στις Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες θα μπει το μάθημα της Πληροφορικής που θεωρώ απαραίτητο, όπως και τόσα τμήματα Πανεπιστημίων. Οι αντίστοιχες αλλαγές στις ώρες διδασκαλίας θα μπορούσαν να είναι αυτές μέσα στις παρενθέσεις. Ευχαριστώ