ΣΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ..
ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΣΕ 2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
1. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΧΗΜΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.. ΕΤΣΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΜΙΑ ΓΕΝΝΙΣ ΧΗΜΙΚΩΣ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ..
2. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΠΕΔΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ 3ο Η ΤΟ 4ο ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΕΑΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Η ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ..
ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ..
ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Β'ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ.
ΣΑΝ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ.. ΚΑΘΕ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΧΩΛΑΙΝΕΙ ΣΕ 2 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 1. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΜΙΣΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΧΗΜΕΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.. ΕΤΣΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΜΙΑ ΓΕΝΝΙΣ ΧΗΜΙΚΩΣ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.. 2. ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΝ ΣΕ ΑΣΧΕΤΑ ΠΕΔΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟ 3ο Η ΤΟ 4ο ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΕΑΙΖΟΝΤΑΝ ΚΑΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Η ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ.. ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΑ.. ΤΕΛΟΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α'ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ Β'ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ.